بازدید 824

عدم آمادگي جسماني مشكل اصلي تيم بسكتبال بيم

کد خبر: ۴۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۳ 08 April 2009
سرمربي تيم بسكتبال بيم مازندران گفت: تيم ما از لحاظ بدني شرايط خوبي نداشته و اين بزرگترين مشكل تيم است.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد ديدار با ذوب آهن در مرحله پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال اظهار داشت: بازي مقابل تيم آماده‌اي مانند ذوب آهن كه از بازيكنان خوبي بهره مي‌برد با توجه به تيم ما كه در اين فصل فراز و نشيبي داشته و نتايج خوبي را كسب نكرد، يقيناً دشوار است.

وي افزود: تيم بيم از نظر بدني در سطح بالايي قرار ندارد و با شكستي هم كه در خانه ذوب آهن متحمل شديم، بازيكنان از لحاظ روحي شرايط نامناسبي داشتند.

صادق زاده با اشاره به اينكه به تازگي هدايت اين تيم را بر عهده گرفته است بيان داشت: سه شنبه هفته گذشته به بيم ملحق شدم و پس از ارزيابي‌هايي كه داشتم به اين نتيجه رسيدم كه تيم پيش از شروع و در طول فصل از نظر برنامه‌هاي آمادگي جسماني دچار مشكل بوده و اين برنامه‌ها در اين تيم به خوبي اجرا نشده است.

سرمربي بيم درباره ماتيچ سرمربي جديد تيم ملي خاطرنشان كرد: مهم اين است كه مجموعه كارشناسي فدراسيون بسكتبال كه همگي از خبرگان بسكتبال ايران هستند به اين نتيجه رسيدند فردي را انتخاب كنند كه ارتباط خوبي را با تيم ملي برقرار كند. با اطلاعاتي كه از وي دارم، فكر مي‌كنم از اين نظر مربي قابل قبولي باشد. از نظر فني نيز بايد در آينده در مورد ماتيچ نظر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر