بازدید 2250

واکنش ابتکار به ایجاد شکارگاه‌های شخصی

کد خبر: ۴۲۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ 17 August 2014
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست احیای کامل صندوق محیط زیست و اجباری شدن طرح‌های ارزیابی پروژه‌های عمرانی را به عنوان اولویت‌های خود در سال آینده مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر معصومه ابتکار در خصوص فعالیت‌های سازمان در سال آینده گفت: احیای کامل صندوق محیط زیست، اجباری شدن طرح‌های ارزیابی برای کلیه پروژه‌ها و آغاز اقدامات اجرایی برای نجات دریاچه ارومیه و تالاب هامون و سایر تالاب‌های کشور از جمله برنامه ما برای سال آینده است. علاوه بر آن نیز همکاری‌های بین المللی را در سال گذشته آغاز کرده‌ایم که انشالله در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ایجاد شکارگاه‌های شخصی توسط برخی از شکارچیان گفت: این اقدام خوبی است اگر این افراد می‌توانند چنین مکانی را ایجاد کنند و گونه‌هایی را پرورش و سپس دست به شکار بزنند اما باید اول چنین شرایطی را ایجاد کنیم و بعد این اجازه را برای شکار به شکارچیان بدهیم.

رئیس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه نیاز به شکار جزو نیازهای اولیه مانند تفس نیست، به شکارچیان توصیه کرد: برای اینکه طبیعت به وضعیت متعادل برود و حیات وحش آسیب نبیند باید این نیاز را مهار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار