بازدید 5883
۷

علي قرقي با شليک پليس دستگير شد

کد خبر: ۴۲۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 17 August 2014
پليس تهران توانست در اقدامي ضربتي دو مواد فروش شيشه را دستگير و به کلانتري منتقل کند.

به گزارش مردم سااری، ساعت 9 و 50 دقيقه روز جمعه ماموران کلانتري 174 قيامدشت در راستاي اجراي طرح پاکسازي و جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر به درب منزل شخصي بنام «قدرت» که يکي از خرده فروشان در آدرس قيامدشت بود مراجعه کرده و پس از کسب اجازه از صاحب منزل و با رعايت شئونات اسلامي و حقوق شهروندي وارد منزل شده و نامبرده را دستگير کردند.

طي بازرسي که از منزل او صورت گرفت مقدار تقريبي 4 گرم مواد مخدر مشکوک به شيشه ،يک عدد ترازوي ديجيتال توزين مواد مخدر و مبلغ هفده ميليون ريال وجه نقد که احتمالاً از راه فروش مواد مخدر بود، کشف گرديد.

متهم در حين دستگيري اعلام کرده بود که قصد همکاري با عوامل انتظامي را دارد و در اين راستا با فردي از خرده فرشان مواد مخدر بنام «علي» معروف به «علي قرقي» ساکن شهرستان پاکدشت هماهنگ کرد تا مقدار 30 گرم مواد مخدر از نوع شيشه به درب منزل وي تحويل دهد.

مامورين در خصوص دستگيري نامبرده کمين کرده که بعد از چند ثانيه فرد مورد نظر با يک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادي به درب منزل مراجعه کرده و به محض احساس حضور عوامل انتظامي در موقعيت اقدام به فرار کرد که در حين فرار در داخل کوچه با خودرو به سمت عواملي که در موقعيت حضور داشتند حمله ور شده و در اين حين يکي از عوامل عمليات جهت متوقف کردن خودرو پس از دادن چند مرتبه فرمان ايست و هشدار پليسي و دستور توقف که راننده هيچ توجهي به دستورات نکرد، با اسلحه کمري اقدام به شليک 2 تير هوائي و پس از آن اقدام به شليک 2 تير ديگر به لاستيک خودرو نمود که موجب پنجر شدن لاستيک و سرانجام به دستگيري متهم منتهي شد.

سرهنگ خليل شهبازي سرکلانتر نهم پليس پايتخت درباره اين خبر گفت: فروشنده مواد مخدر (علي قرقي) به همراه متهم رديف اول و مواد مکشوفه به کلانتري منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
علی قرقی تبدیل شد به علی موش
فردا همه اینها ازادند زیاد خودتان را اذیت نکنید
خداکنه این دو نفر تو یک بند زندانی نکنن حتما انتقام میگیره علی قرقی
از این علی قرقی ها زیادند و مثل میکروب رشد می کنند و متاسفانه در زندان هم نمی مانند...
من کشته مرده این جمله شدم :
" درب منزل شخصي بنام «قدرت» که يکي از خرده فروشان در آدرس قيامدشت بود مراجعه کرده و پس از کسب اجازه از صاحب منزل و با رعايت شئونات اسلامي و حقوق شهروندي وارد منزل شده و نامبرده را دستگير کردند."

الهی بمیرم که اینقد باکلاس خلافکارا رو دستگیر میکنن..یه وقت ناراحت نشن
نمیدونم چرا اینقدر زیاد شده آقا تو کوچه جلو خونه جمع میشن خیلی راحت شیشه مصرف می کنن تازه با توجه به وجوذ خانواده چیزی هم نمیشه بهشون گفت...
" بعد از چند ثانيه فرد مورد نظر با يک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادي به درب منزل مراجعه کرده"پس از چند ثانيه؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها