بازدید 5752
۹

بازداشت «عربده کش» در «کمددیواری» منزلش

کد خبر: ۴۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 17 August 2014
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اوباش منطقه پاسداران به دنبال شرب خمر، عربده کشی، قدرت نمایی و مزاحمت برای اهالی این منطقه در حالی که در کمد دیواری منزلش مخفی شده بود، خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «جابر» ضمن شرب خمر با وضعیت زننده ای اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای برای اهالی منطقه پاسداران کرده است، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و بازدداشت متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران، صحت گزارشات ارسالی مورد تایید قرار گرفت و ماموران در خلال تحقیقات خود متوجه شدند که متهم چندی پیش، زن جوانی به نام «شقایق» را به قتل با اسلحه گرم و پاشیدن اسید تهدید کرده بوده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد در گذشته دارای 4 فقره سابقه کیفری در زمینه مواد مخدر، سرقت و ایراد ضرب و جرح نیز بوده است.

سرهنگ محرابی افزود: ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت متهم اعزام شدند و در حالی که همسر وی مدعی بود که «جابر» در منزل حضور ندارد، موفق شدند وی را در داخل یک کمد دستگیر کنند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت افزود:پس از دستگیری این فرد، ماموران موفق شدند در بازرسی های انجام شده، یک قبضه قمه از وی کشف کنند و این متهم در خصوص سلاحی که با آن یکی از شاکیانش را مورد تهدید قرار داده بود نیز عنوان کرد که اسلحه مذکور متعلق به یکی از دوستانش بوده است لذا با توجه به تکمیل پرونده، متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با صدور قرار صادره، روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
انوقت این آقا با این سابقه ی درخشان پول دارهم بوده و تو پاسداران زندگی می کرده إإإإإإإإإإإإإ به هرحال دست پلیس دردنکند البته اگر با قرار وثیقه
این عربده کش با این سابقه ی درخشان پول دارهم بوده و تو پاسداران زندگی می کرده إإإإإإإإإإإإإإإ دست پلیس درد نکند البته اگر تا یک دقیقه ی دیگر با قرار وثیقه آزاد نشود...
همین آدم چند ماه دیگه تو خیابون‌هاست...
نترس بابا کاریت ندارن. میای بیرون دوباره وحشی تر از قبل به جون مردم میفتی...
اكثر اراذل و اوباش و عربده كشان شير تو خالى هستند و زورشان به ضعفا ميرسه و در مواقعى كه با يه قوى روبرو ميشوند پى سوراخ موش ميگردند كه قايم شوند، از مسئولين قوه قضائيه استدعا ميشه كه اين اراذل و اوباش را كه سابقه دار هم هستند به راحتى و با قيد وثيقه ازاد نكنند كه دوباره اعمال خلافشان را از سر بگيرند.
اینجور ادمهارو باید تو شهر بچرخونن تا درسی بشه برای مشابهین
یه منفی برا رضای خدا؟؟؟
تصور برخورد با چنین آدمایی تو کوچه و خیابون دلهره آور و سکته دهنده است.
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار