بازدید 1174

پیروانی: مایلی‌کهن به حواشی توجه نکند

کد خبر: ۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 07 April 2009
سرمربی تیم فوتبال امید با ابراز خرسندی از انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تاکید کرد: امیدوارم مایلی کهن به حاشیه‌ها توجه نکند و با سابقه‌ای که دارد تیم ملی را به جام جهانی برساند.

غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با بیان این مطلب به مهر افزود: مایلی کهن از مربیان فهیم و با اخلاق فوتبال ماست که سابقه خوبی در تیم‌های ملی دارد. امیدوارم مطبوعات و رسانه‌ها این مربی باتجربه را به حاشیه نکشانند و اجازه دهند او به دور از هرگونه حاشیه سازی کارش را در تیم ملی با قدرت ادامه دهد.

وی اضافه کرد: باید از زحمات علی دایی هم در تیم ملی قدردانی شود، متاسفانه دایی را به حاشیه کشیدند وگرنه او هم می توانست با تیم ملی کارنامه موفقی داشته باشد. به نظر من دایی آینده مربیگری خوبی پیش رو دارد و می تواند با افزودن بر بار تجربه فنی خود در آینده به مربی بزرگی برای فوتبال ایران تبدیل شود.

پیروانی با بیان اینکه تیم ملی در شرایط سختی قرار داشته و بازی حساسی مقابل کره شمالی پیش رو دارد، افزود: به اعتقاد من تیم ملی 70 درصد شانس صعود به جام جهانی را دارد. با وجود اینکه کار سختی برای صعود پیش رو داریم ولی نباید ناامید باشیم. به نظر من پیروزی مقابل کره شمالی و امارات دور از دسترس فوتبال ما نیست. امیدوارم ملی پوشان با پیروزی در این دو دیدار بتوانند بار دیگر تاریخ را تکرار کنند و پوسان به ملبورن دیگری تبدیل شود.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدیدی درمقطع کنونی می توانند به تیم ملی دعوت شوند یا نه اظهار داشت: به نظرمن مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. به نظر من مایلی کهن می تواند نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت کرده و نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا با تیمی متحول شده مقابل کره شمالی و امارات قرار گیریم.

وی هچنین در خصوص شایعه کناره گیری خود از تیم فوتبال امید اظهار داشت: بنده هرگز چنین تصمیمی ندارم. روزی که مسئولیت تیم امید را پذیرفتم این فدراسیون فوتبال بود که از من برای همکاری دعوت کرد و من هم با در نظر گرفتن تمامی جوانب و اعتقادی که به موفقیت تیم امید داشتم این مسئولیت را پذیرفتم و تا زمانی که فدراسیون فوتبال بخواهد در این مسئولیت خواهم ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار