بازدید 2366

بچیروویچ:دغدغه‌ای بابت پست پنج ندارم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه بدون عجله و طی فرصت باقی مانده ترکیب نهایی این تیم را برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب خواهد کرد، گفت: در پست پنج با آسیب‌دیدگی بازیکنان خوبی مواجه شده‌ایم اما به خاطر داشتن بازیکنان جایگزین خوب، نباید دغدغه زیادی از این بابت داشته باشیم.
کد خبر: ۴۲۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 16 August 2014
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه بدون عجله و طی فرصت باقی مانده ترکیب نهایی این تیم را برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب خواهد کرد، گفت: در پست پنج با آسیب‌دیدگی بازیکنان خوبی مواجه شده‌ایم اما به خاطر داشتن بازیکنان جایگزین خوب، نباید دغدغه زیادی از این بابت داشته باشیم.

به گزارش مهر، مهمد بچیروویچ که پس از پایان اردوهای برون مرزی تیم ملی بسکتبال در لهستان و اسلواکی به مرخصی چند روزه رفته بود، چهارشنبه هفته گذشته به ایران بازگشت تا آخرین اردوی داخلی این تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان را در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار کند.

شاگردان این مربی اسلوونیایی در صورت صادر شدن به موقع روادید اواخر هفته جاری عازم اسلوونی می‌شوند تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور شرکت کنند. سپس از این کشور راهی اسپانیا، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند.

در همین رابطه بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش که ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات جهانی چه زمانی اعلام خواهد شد، اظهارداشت: ما باید در تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های اسلوونی، برزیل و لیتوانی شرکت کنیم و فعلا فرصت داریم تا صبر کنیم و در نهایت بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

وی همچنین در رابطه با آسیب‌دیدگی دو بازیکن پست پنج تیم ملی بسکتبال یعنی آرن داوودی و سامان ویسی خاطرنشان کرد: آرن و سامان از بازیکنان خوب در این پست هستند اما ما بازیکنان خوب دیگری مانند مهدی کامرانی، سجاد مشایخی و عرفان نساج‌پور در پست پنج داریم که می‌توانیم به عنوان بازیکنان جایگزین از آنها استفاده کنیم. بنابراین نباید دغدغه زیادی داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین در مورد دیدارهای تدارکاتی که این تیم با حضور در تورنمنت بین‌المللی لهستان و بعد از آن سفر به اسلواکی برگزار کرد، گفت: اردوی لهستان خیلی خوب بود. اگر نتوانستیم در آن تورنمنت خیلی خوب نتیجه بگیریم به خاطر مشکل ویزای بازیکنان و دیگر اعضای تیم بود که باعث شد بدون استراحت و به طور مستقیم در این تورنمنت شرکت کنیم. خستگی زیادی که بازیکنان از این بابت با آن مواجه شدند مانع از نتیجه‌گیری مطلوب شد. ما در این تورنمنت به لهستان و سوئد باختیم اما پرتغال را شکست دادیم.

بچیروویچ ادامه داد: در کشور اسلواکی و طی دو دیداری که با تیم ملی این کشور داشتیم هم یک‌بار شکست خوردیم و یک‌بار برنده شدیم. در مجموع از دو پیروزی و سه شکست این بازی‌ها رضایت دارم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان در مورد پیش‌بینی نتیجه‌گیری این تیم در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ما در گروه بسیار دشواری قرار داریم با این حال چندان اهمیت ندارد چراکه تیم ایران برای کسب تجربه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان طی روزهای 8 تا 24 شهریورماه به میزبانی پنج شهر اسپانیا برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار