بازدید 12280
۲

دایی، یحیی را در ته جدول تنها گذاشت

کد خبر: ۴۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹ 15 August 2014

پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب آهن به رده هفتم جدول صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ برتر از ساعت 19:20 جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان شاگردان دایی با تک گل مهدی طارمی (71) به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

پرسپولیس که در این بازی با 4 تغییر نسبت به بازی قبل وارد زمین شده بود، نمی توانست به راحتی موقعیت گل ایجاد کند. در مقابل ذوب آهن با هافبک های طراح خود از جمله حدادی فر و مسلمان بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت.

غیبت پیام صادقیان که در این دیدار نخستین محرومیت خود را می گذراند کاملا مشهود بود و به نظر می رسید، دایی نتوانسته بود برای پر کردن جای این بازیکن چاره ای بیندیشد.

از سویی رضا نوروزی مهاجم جدید سرخ ها یکی از ضعیف ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت و تقریبا همه توپ هایی که به دستش رسید را از دست داد.

جدی ترین موقعیت های نیمه نخست را هم ذوب آهنی ها از دست دادند جایی که چندین بار با حرکت از سمت راست دفاع پرسپولیس خطرساز شدند و اگر تکل های بلند نورالهی و نورمحمدی نبود دروازه نیلسون باز می شد.

البته امید عالیشاه هم در این نیمه یک موقعیت تک به تک را که روی پاس نوروزی ایجاد شده بود، از دست داد.

در نیمه دوم با وجود اینکه انتظار می رفت بازی زیباتر دنبال شود باز هم فرصت چندانی روی دروازه ها خلق نشد. هواداران پرسپولیس که از تساوی راضی نبودند درخواست ورود عباس زاده و محمد نوری به زمین را داشتند. پس از ورود عباس زاده به جای نوروزی شدت حملات پرسپولیس کمی بیشتر شد و سرخ ها در دقیقه 71 از روی یک ضربه ایستگاهی به گل نخست رسیدند.

سانتر خوب کفشگری با سر نورمحمدی همراه شد که توپ روی سر طارمی افتاد و این بازیکن که فقط دروازه بان را مقابل خود داشت با ضربه سری آرام توپ را وارد دروازه کرد.

ذوب آهن در ادامه بیشتر از قبل خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد اما موقعیت های نصفه و نیمه ای که برای این تیم به وجود می آمد کمکی به آنها نکرد تا در نهایت این بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد 4 امتیازی شد و تا رتبه هفتم جدول بالا آمد. ذوب اهن هم با تنها امتیاز از بازی‌های قبلی خود در آخر جدول باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار