بازدید 3918

فرمانده داعش از ترکیه تشکر کرد

کد خبر: ۴۲۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 15 August 2014
یکی از فرماندهان داعش می‌گوید که تا پیش از این بخش اعظم نیروهای انسانی و تسلیحات مورد استفاده این گروه تروریستی از مرزهای سوریه وارد شدند.

به گزارش  تسنیم؛ یکی از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری داعش در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست گفت اگر داعش آنقدر قدرتمند بوده که توانسته‌ است بخش‌های بزرگی از سوریه و عراق را تسخیر کند، باید از ترکیه تشکر کرد

این فرمانده 27 ساله که با عنوان ابو یوسف شناخته می‌شود و برای انجام این مصاحبه به شهر ریحانی در استان جنوبی حاتای رفته بود توضیح داد که نیروهای داعش بخش اعظمی از مواد مورد نیاز خود را از مرز ترکیه وارد می‌کرد.

وی گفت: "قبلا برخی از رزمندگان ما - حتی مقامات عالی‌رتبه دولت اسلامی - در بیمارستان‌های ترکیه درمان می‌شدند. و نیز، تعداد زیادی از رزمندگانی که به ما ملحق شدند و نیز تجهیزات و مواد مورد نیاز ما از طریق مردزهای ترکیه وارد می‌شدند."

"البته پس از حملات اخیر دولت ترکیه اتکا به مرزهای این کشور سخت‌تر شده است . جهادگراها اکنون دسترسی کافی به تسلیحات عراق دارند."

یوسف افزود: "سفر به ترکیه دیگر راحت نیست. من خودم مجبور شدم به صورت قاچاقی به اینجا بیایم، اما همانگونه که می‌توانید ببینید راه‌ها و روش‌های وجود دارند."

5252
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار