بازدید 4777
۲

پيشنهاد چند تيم آلماني و هلندي به جهانبخش

کد خبر: ۴۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ 11 August 2014
عليرضا جهانبخش با وجود پيشنهاد از چند تيم آلماني و هلندي مي‌خواهد در نايمخن بماند.

نايمخن در هفته‌ نخست ليگ دسته دو هلند شب گذشته (يکشنبه) به ديدار تيم دوم آيندهوون رفت و موفق شد با نتيجه‌ سه بر يک به برتري برسد.

عليرضا جهانبخش، مهاجم جوان ايراني يکي از بهترين بازيکنان زمين که موفق شد علاوه بر اين که گل سوم تيمش را در دقيقه‌ 78 به ثمر رساند يک پنالتي براي نايمخن بگيرد تا اين تيم هفته‌ نخست اين رقابت‌ها را با برد شروع کند.

رود برود، سرمربي نايمخن پس از پيروزي تيمش برابر آيندهوون گفت: تنها در يک صورت مي‌توانيم در اين ليگ سخت موفق شويم و آن هم اين است که کاملا جنگنده ظاهر شويم. فصل گذشته دوردشت تا هفته‌هاي پاياني صدرنشين بود اما در نهايت ويلم‌تيلبورگ توانست به ليگ برتر هلند صعود کند.

عليرضا جهانبخش که فصل گذشته بازي‌هاي خوبي را براي تيمش به نمايش گذاشته بود، در هفته‌ نخست ليگ دسته دو هلند نيز درخشش خود را ادامه داد و توانست گل سوم تيمش را به ثمر برساند.

رسانه‌هاي هلندي اعلام کردند که مهاجم جوان ايراني از چند تيم آلماني و هلندي پيشنهاد دارد اما جهانبخش ترجيح مي‌دهد تا در تيم نايمخن بماند. نقل و انتقالات تابستاني تقريبا تا دو هفته‌ ديگر ادامه خواهد داشت و احتمال دارد جهانبخش نايمخن را در اين مدت ترک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار