بازدید 17786
۱

رایتل:انتقال مالکیت انجام گردید

کد خبر: ۴۲۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 11 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اینجانب  در تاریخ 93/03/13  در دفتر پیشخوان دولت به کد 72161133 که نماینده خدمات رایتل می باشد با شماره فعالیت ۷۰۶۴۰۲۰۱ به آدرس  "خیابان بهشتی خیابان صابونچی پ۲۰و۵ "  یک سیم کارت را از نام شخصی به نام بنده منتقل نمودیم ، با گذشت 2 ماه هنوز سیم کارت به صورت دو طرفه کاملا قطع است . طی بیش از 10 بار تماس با رایتل و مراجعه حضوری مجدد به دفتر تغییر مالکیت هنوز سند قطعی به نام بنده نشده و سیم کارت هم فعال نشده است . برای فعالسازی و انتقال مالکیت سیم کارت دائمی رایتل ، بنده هیچ قسمتی در خصوص شکایت مشتریان ،CRM  ، پیشنهادات و شکایات در سایت ندیدم و اپراتورهای تماس هم به شدت جواب تکراری و سر بالا می دهند .
جواب رایتل به بنده در تمامی تماس ها این بوده است :
رایتل : ایمیلی مبنی بر انتقال مالکیت از نمایندگی نرسیده است ، حضورا مراجعه کنید وپیگیری کنید !
جواب نمایندگی : ما ایمیل نمیکنیم ، همین سندی که دست شما دادیم از داخل سیستم رایتل پرینت گرفتیم !
رایتل : به ما ربطی ندارد ! کار خودتان را خودتان باید پیگیری کنید ( اپراتور 2566 – 93/05/06 ساعت 15 )به بنده می فرمایند بروید به نماینده ما بگویید ایمیل را به ایمیل ACT@Rightel.ir بفرستد ، با آموزش روند انجام تا کارشما انجام شود .یک سیم کارت رایتل دائمی خریدم و گوشی مناسب برای استفاده و تمام هزینه انجام شده دو ماه است بلااستفاده شده است و سیم کارت دو طرفه قطع است . هیچ شخصی هم در رایتل پاسخگو نیست .

پاسخ:

باسلام
احتراما،عطف به نامه شماره 123/ت مورخ93/05/11 درخصوص شکایت مخاطب محترم به استحضار می رساندپس از انجام پیگیری های لازم،انتقال مالکیت درتاریخ 93/05/18 انجام شده وسیم کارت ایشان درحال حاضر فعال می باشد واطلاع رسانی لازم نیز توسط کارشناسان رایتل طی تماس تلفنی انجام گردید،لازم به ذکر است عدم انجام تغییر مالکیت این مشترک به علت پرداخت نشدن قبض دوره وناخوانا بودن مدارک مربوطه بوده که پس از پرداخت صورتحساب وارسال مجدد مدارک از جانب ایشان مشکل برطرف گردیده است،ضمن اینکه پس از انجام بررسی های لازم مشخص گردید،اپراتور مرکز تماس رایتل نیز راهنمایی صحیح وکامل را به این مشترک دررابطه با مراجعه مجددبه نمایندگی وارسال مدارک ارائه نموده است.

باسپاس
محسن فیضی
مدیر روابط عمومی رایتل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
سلام. آیا بابت انتقال مالکیت باید هزینه ای هم پرداخت بشه به نمایندگی یا فروشگاه های رایتل یا اینکه رایگان هست ؟ گفتگوی آنلاین سایت رایتل اصلا کار نمی کنه . لطفا جواب بدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار