بازدید 11799
۱

مخابرات:مسیرانتقال اینترنت مشترک ساکن رباط کریم تعویض گردید

کد خبر: ۴۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 10 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بنده حدود 4 سال است که مشترک اینترنت پر سرعت (ADSL)مرکز مخابرات شهید باهنر شهرستان رباط کریم استان تهران هستم،در این 4 سال بگذریم از قطعی های مکرر و طولانی مدتی که گاها به یک ماه هم میرسید و با پیگیری های زیاد موفق به وصل خطوط میشدیم.از بهمن ماه سال 1392 مشکلی که پیش آمده این است که اینترنت پرسرعت 512 بنده در حال حاضرهر روز از ساعت 8 شب تا ساعت 6 صبح روز بعد قطع میشود( علی رغم اینکه خط تلفن سالم است)(در زمستان از ساعت 5 بعداز ظهر تا حدود 8 صبح روز بعد قطع میشد). بعداز تماس با 2020 و یک ماه پیگیری بالاخره در اواخر اسفند ماه 92 کارشناس مخابرات به منزل بنده آمدند و پس از بررسی اعلام کردند که مشکل  از مخابرات است و باید بررسی شود و سرانجام پس از چند روز اعلام کردند که قادر به حل مشکل نیستند و گفتند که شما یا باید به همین منوال از اینترنت استفاده کنید یا با فسخ قرارداد اقدام به جمع آوری اینترنت پرسرعت خود کنید. با توجه به شرایط کاری که بنده دارم و تا بعدازظهر کار میکنم و نیاز به اینترنت دارم مجبور شدم که به همین منوال ادامه دهم و در روز بیش از 2،3 ساعت نمیتوانم از اینترنت استفاده کنم و مجبور به پرداخت ماهانه 20000 تومان هزینهADSL  نیز هستم.لازم به ذکر است با توجه به اینکه منزل بنده دارای دو خط تلفن است مسئولین مخابرات با درخواست بنده برای انتقال ADSl به خط دیگر مخالفت کردند و اعلام کردند باید مجددا ثبت نام کنید.تا اینکه با سرویس" با بینندگان" سایت تابناک آشنا شدم،با اینکه امید چندانی به حل مشکلم ندارم از مسئولین سایت تقاضا میکنم که حداقل صدای بنده را به گوش مسئولین مخابرات برسانند تا بیش از پیش پیگیر انجام وظیفه و پاسخگویی پرسنل خود باشند.

پاسخ:

باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 1432/ت مورخ93/04/16آن سایت خبری تحت عنوان(مشکلadslمشترک دررباط کریم)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ،پس از بررسی به عمل آمده مسیرانتقال سرویس اینترنت مشترک مورد نظر تعویض وبرروی پورت موردنظرتست لازم انجام شد.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل روابط عمومی وراهبردی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
بد ترینه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر