بازدید 3046
۲

تارتار: به شکست سپاهان اميدواريم

کد خبر: ۴۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 07 August 2014
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: سپاهان تيم پرافتخاري در آسياست و اميدواريم بتوانيم سه امتياز بازي فردا را کسب کنيم.

مهدي تارتار در نشست خبري قبل از بازي با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تيم بزرگي است و در بازي اول خود توانسته پيروز شود و صدر جدول را کسب کند. ما هم اردوهاي آماده‌سازي خوبي پيش از ليگ داشتيم و بازيکنان خوبي جذب کرديم. بازيکنان جواني که مي‌خواهند خود را در فوتبال ايران ثابت کنند و با تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه اميدواريم سه امتياز بازي مقابل سپاهان را به‌دست بياوريم.

وي در خصوص بازي اول تيمش مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در بازي اول شرايط براي مسابقه مساعد نبود و زمين نامناسب و گرماي اهواز کار را براي هر دو تيم سخت کرده بود. ما در آن بازي مستحق برد بوديم که متأسفانه به دليل از دست دادن تمرکز در اواخر بازي گل تساوي را دريافت کرديم.

تارتار در خصوص بازيکن جذب شده از تيم تراکتورسازي گفت: اعتقاد شخصي من اين است که بازيکن هرجا که دلش مي‌خواهد بازي کند و ما نمي‌خواستيم از تيم اول شهرمان يعني تراکتور بازيکن بگيريم و وقتي متوجه شديم اسدي نمي‌خواهد در تراکتور بماند نخواستيم اين بازيکن از تبريز جدا شود و او را به گسترش فولاد آورديم.

سرمربي گسترش فولاد بازي کردن در زمين اختصاصي خود را به نفع اين تيم عنوان کرد و افزود ما هر روز در زمين تمرين اختصاصي باشگاه کار مي‌کنيم و اين زمين کيفيت بسيار بهتري از ورزشگاه يادگار امام (ره) دارد و بازي کردن در اين ورزشگاه به نفع تيم ما خواهد بود.

وي در پايان گفت: خيلي دوست دارم هواداران تراکتور به جمع هواداران گسترش ملحق شوند و از آن‌ها عاجزانه تقاضا مي‌کنم که در ورزشگاه حضور يابند زيرا هواداران تراکتور خودشان مي‌دانند که گسترش فولاد نقش به‌سزايي در تيم تراکتور دارد و ما بازيکنان جوان را پرورش مي‌دهيم تا آن‌ها را به تيم تراکتور مي‌دهيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل