بازدید 6667

پاسخ ایران خودرو به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 09 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

مدیر محترم سایت وزین تابناک: با سلام و احترام
درپی فراخوان اول اینترنتی اردیبهشت ماه ایران خودرو، بعنوان مصرف¬کننده واقعی، نه تنها با مراجعه به سایت، حتی با مراجعه حضوری به نمایندگی این شرکت، موفق به خرید خودرو نگردیدم! در فراخوان دوم فروش فوری این شرکت به مناسبت تولد مولای متقیان در(با اعمال محدودیت در تعداد) موفق به ثبت نام شدم. اما با گذشت بیش از یکماه، این شرکت هنوز به تعهد خود عمل نکرده، در حالیکه به مناسبت نیمه شعبان مجددا فراخوان فروش فوری زده است. حال سوال این است که آیا این شرکت می تواند با وجود عدم انجام تعهدات قبلی، مجاز به جذب و بلوکه کردن پول مشتریان دیگری باشد؟ آیا این امر عمل به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" است؟ آیا این ترغیب مردم به مصرف کالای ایرانی و حمایت از سرمایه، کار و اعتماد مردم است؟ بنده که هم اکنون بدون وسیله نقلیه هستم، پول خودروی قبلی بعلاوه مبلغ وام دریافتی ام در اختیار این شرکت است، در حال پرداخت سود25 درصد وام مذکور هستم، تا چه زمانی باید در انتظار خودرو موعود! یا جریمه تاخیر15درصدی!! آن شرکت باشم؟
با سپاس

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1288/ت مورخ 93/03/25 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند که ثبت نام ایشان براساس برنامه تامین خودرو ایجادشده است.لذا باتوجه به مشکل تامین خودرو،متاسفانه درایفای تعهدایشان تاخیر رخ داده ودرچند مرحله پیشنهاد تبدیل به خودروهای باروند تولید مناسب ارائه شده که ایشان نسبت به دریافت خودروی اولیه خود اصرار دارد.
ضمن پوزش از تاخیر بوجود آمده ،سند خودروی اولیه صادرشده ومبلغ 141هزارو200تومان نیز جهت سودتاخیر به ایشان تعلق گرفته است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی