بازدید 3975

بانک مرکزی:محدویت اعطای تسهیلات عقودمبادله ای رفع گردید

کد خبر: ۴۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ 06 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام  خدمت پرسنل محترم سایت تابناک
احتراما اینجانب جهت دریافت قسط آخر وام خود در 22اسفند سال92 به بانک ملی مراجعه نمودم که گفتند طبق بخشنامه صادر شده از تهران بعلت پایان سال نمیتوانیم وام شما رابدهیم با توجه به اینکه من وپسرم با هم خانه میسازیم وهمزمان جهت قسط آخر اقدام کرده بودیم بانک صادرات بدون هیچ بهانه ای وام پسرم  را پرداخت نمودند ولی بانک ملی تا امروز که 5 اردیبهشت93 است وام بنده را آزاد نکرده است لازم به ذکر است که بانک ملی برای وام بنده را به محضر نیز فرستاده که مبلغ حدود270 هزار تومان گرفتند در حالی که بانک صادرات چنین کاری برای وام پسرم نکرده است .خواشمندم شکایت بنده را به رئیس کل بانک ملی ورئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برسانید.اسم این وام را بانک گذاشته عقود مشارکتی.اگر به هر دلیلی نتوانی خانه را در موعد مقرر بسازی بانک به خود حق میدهد جریمه ات کند یا قسمتی از خانه را بنام بانک نماید ولی حالا که وام قبل از عید بنده را نداده اند ضرر من را که باید بدهد سیمان تن97 هزارتومن قبل از عید را حالا تنی 125 هزار تومان  بخرم  آیا بانک ملی میدهد.

پاسخ:

باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1274/ت مورخ93/03/21جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،باعنایت به رفع محدودیت اعطای تسهیلات درقالب عقودمبادله ای،اقدامات لازم جهت رفع مشکل نامبرده به عمل آمده است.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری        مهدیه نعیمی تبریزی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار