بازدید 2331

تخریب جاده امیدیه_ماهشهر یک ماه پس از افتتاح

کد خبر: ۴۲۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 05 August 2014
نماینده مردم بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس،گفت: به علت عدم رعایت استاندارد در زیر سازی جاده امیدیه_ماهشهر، متأسفانه پس از گذشت یک ماه از زمان افتتاح، بخشی از جاده تخریب شد.

حبیب آقاجری درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،درخصوص مشکلات بخش عمرانی شهرستان های بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در استان‌خوزستان،گفت: متأسفانه تا به امروز شهرستان های بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در خصوص راه های مواصلاتی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

نماینده مردم بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: جاده امیدیه_ماهشهر در بهمن ماه سال 92 افتتاح شد اما متأسفانه این جاده در اسفند ماه از سوی مسئولان دولتی بسته شده است.

تخریب جاده امیدیه_ماهشهر یک ماه پس از افتتاح

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:به علت عدم رعایت استاندارد در زیر سازی جاده و استفاده از مصالح با کیفیت بسیار پایین  از سوی پیمانکار و عدم نظارت دقیق ناظر، متأسفانه پس از گذشت یک ماه از افتتاح این جاده در فروردین ماه سال 92 به علت بار ترافیکی شدید بخشی از جاده امیدیه_ماهشهر کنده شد.

کشته شدن چهار نفر در جاده امیدیه_ماهشهر

آقاجری،افزود:متأسفانه پس از گذشت یک ماه از افتتاح جاده امیدیه_ماهشهر به علت عدم محکم سازی ازسوی پیمانکار،بخشی از جاده به گونه ای کنده شد که باعث ایجاد تصادفات رانندگی شدید از جمله کشته شدن چهار نفر در یک سانحه به علت واژگونی ماشین شده است.   

نماینده مردم بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:متأسفانه مسئولان دولتی علاوه بر اینکه تا به امروز برخورد قانونی و جدی با پیمانکار ساخت جاده امیدیه_ماهشهر نکردند،بلکه هنوز اقدامی هم در راستای تعمییر مجدد این جاده انجام نداده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:متأسفانه درحال حاضر مردم از جاده قدیمی که دوطرفه است تردد می کنند که این امر باعث بالارفتن آمار تصادفات شدید مرگبار شده است.

آقا جری،افزود:وزارت نفت باید هر چه سریعتر نوسازی و تعمییر جاده امیدیه_ماهشهر را در جهت کاهش بارترافیکی و تصادفات جاده ای مرگبار در دستور کار خود قرار دهد.

عملکرد پیمانکاران خیانت به بیت المال کشور است

نماینده مردم بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی،با انتقاد از اینکه عملکرد پیمانکاران خیانت به بیت المال کشور است،تصریح کرد: مـتأسفانه پس از گذشت چندین سال از زمان کلنگ زنی پروژه عمرانی احداث جاده ماهشهر_هندیجان هنوز ساخت این جاده از سوی پیمانکار به اتمام نرسیده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:متأسفانه روند عملیات اجرایی پروژه عمرانی احداث جاده ماهشهر_هندیجان بسیار به کندی پیش می رود به همین جهت درحال حاضر به علت دو طرفه بودن جاده ماهشهر_هندیجان روزانه شاهد تصادفات جاده ای مرگبار هستیم.

آقاجری،افزود:سیستم بازرسی کشور باید با هر چه سریعتر برخورد جدی و قانونی با متخلفان ساخت این جاده های ناایمن را در دستور کار خود قرار دهند.

 پیمانکاران خاطی درلیست سیاه وزارت راه

عضو کمیسیون انرژی مجلس،گفت:وزارت راه و شهرسازی باید پیمانکارانی که از راه نامشروع کسب در آمد می کنند را در لیست سیاه قرار دهند تا در پروژه های جاده سازی دیگر از این پیمانکاران استفاده نشود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل