بازدید 23986

سري جديد«شوك» با موضوع سايت‌هاي مستهجن

صاحبقراني افزود: تلاش همه عوامل سازنده مستند شوك بر اين بوده است كه با پرداختن به موضوع «رفتارهاي نابهنجار اينترنتي در ايران»، رفتار آن دسته از كاربران اينترنتي در كشور را كه مرتكب اعمال غيرقانوني، ساختار شكن و ضد ارزش‌هاي جامعه ايراني مي‌شوند، واكاوي كند.
کد خبر: ۴۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶ 05 April 2009
كارگردان سري جديد مستند «شوك» از پخش اين مجموعه با موضوع «سايت‌هاي مستهجن و رفتارهاي ناشايست» در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

بهراد صاحبقراني كارگردان سري جديد مستند شوك در گفت‌وگو با فارس گفت: سري جديد مستند شوك «سايت‌هاي مستهجن و رفتارهاي نابهنجار اينترنتي» شب‌هاي سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 فروردين از شبكه سوم سيما پخش مي‌شود.

صاحبقراني افزود: تلاش همه عوامل سازنده مستند شوك بر اين بوده است كه با پرداختن به موضوع «رفتارهاي نابهنجار اينترنتي در ايران»، رفتار آن دسته از كاربران اينترنتي در كشور را كه مرتكب اعمال غيرقانوني، ساختار شكن و ضد ارزش‌هاي جامعه ايراني مي‌شوند، واكاوي كند.

وي اظهار داشت: براي اينكه بينندگان شوك بتوانند با موضوع سري سوم آن، ارتباط نزديك برقرار كنند، با تعدادي از مجرمان اينترنتي كه اقدام به راه اندازي سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مستهجن كرده و توسط مراكز قضايي دستگير شده بودند در فضايي صريح و بي‌پرده به گفت‌وگو نشسته‌ايم كه «ترويج زناي با محارم»، «تهيه و انتشار تصاوير و داستان‌هاي مستهجن»، «توهين به ارزش‌هاي ديني جامعه ايران»، «تجاوز به حريم خصوصي افراد و انتشار تصاوير محرمانه آنان» و ... برخي از جرم‌هاي ارتكابي توسط اين افراد است.

صاحبقراني گفت: يكي از سئوال‌هاي جدي كه در اين برنامه بيننده با آن مواجه مي‌شود اين است كه آيا رعايت اخلاق در فضاي مجازي اينترنت واجب است يا نه؟ پرسش ديگري كه مخاطب با آن دست و پنجه نرم مي‌كند، اين است كه آيا با رشد جرايم اينترنتي در ايران، وجود پليس اينترنتي يك نياز به شمار مي‌آيد يا نه؟

كارگردان اين سري از مستند شوك با بيان اين مطلب كه مديران شبكه سوم سيما همواره در تلاش هستند تا با تهيه و توليد برنامه‌هاي جذاب در حوزه فيلم مستند، ضمن احترام به ذائقه بيننده به مسائل و معضلات جامعه بپردازند، گفت: جا دارد كه به نوبه خود از همراهي و مساعدت صميمانه علي‌اصغر پورمحمدي مدير محترم شبكه سوم و فضل‌الله شريعت پناهي مدير گروه اجتماعي اين شبكه در تهيه و توليد مستند «شوك» قدرداني كنيم.

صاحبقراني در پايان خاطرنشان كرد: بينندگان و مخاطبان مستندهاي «شوك» مي‌توانند براي برقراري ارتباط مستقيم با سازندگان اين برنامه به وبلاگ شوك با آدرس اينترنتي www.shock3.blogfa.com مراجعه كنند.

ساير عوامل تهيه و توليد مستند شوك عبارتند از: فرشاد شكيبي(تهيه كننده)، محمد صادق زماني(مدير توليد)، شيما عرب‌نيا(دستيار كارگردان)، بهروز طهماسبي و سروش باقرزاده(تصويربردار).
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لطفا زمانی برای پخش این برنامه انتخاب کنید که بچه ها نبینند!!!
فکر نمیکنید پرداختن به این موضوعات ولو در جهت تقبیح و محکوم کردن، نادرست باشد؟!!
باید همه بدونن چنین چیزهایی هم وجود داره و گرنه بصورت مخفی رشد پیدا میکنه اگر بدانیم میتونیم مقابله کنیم حتی اگر در جامعه کمی قبیه باشد البته به نظر من ساعتش رو اخر شب میذاشتن بهتر بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل