بازدید 2693
۲

انريکه: ژاوي به اوج برگشته است

کد خبر: ۴۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ 03 August 2014
سرمربي بارسلونا با تمجيد از کاپيتان کهنه‌کار تيمش اعلام کرد اين هافبک اسپانيايي از نظر آمادگي جسماني در وضعيت مطلوبي قرار دارد.

تيم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در ديداري دوستانه در فرانسه به مصاف تيم نيس از ليگ دسته اول اين کشور رفت و در پايان آن به تساوي يک بر يک رضايت داد. لوئيس انريکه سرمربي کاتالان‌ها اما ادعا کرد که نگران نتيجه اين بازي نيست بلکه روي نقاط مثبت آن از جمله روي فرم بودن ژاوي هرناندس تمرکز دارد.

انريکه گفت باور دارد که ژاوي توانسته دوباره به اوج دوران بازيگري‌اش برگردد و نشان دهد آماده جبران نمايش‌هاي ضعيفش در هفته‌هاي پايان فصل گذشته و جام جهاني 2014 است.

سرمربي جديد کاتالان‌ها پس از بازي در تمجيد از کاپيتان 34 ساله بارسلونا اظهار داشت: در حال حاضر از نظر آمادگي جسماني و انگيزه، ژاوي در بهترين شرايط قرار دارد.

بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات تابستاني بازيکنان بزرگي مانند الکسيس سانچس و سسک فابرگاس را از دست داد اما انريکه تأکيد کرد که ديگر نمي‌خواهد بازيکني از مهره‌هاي فعلي‌اش را از دست بدهد. وي گفت: اميدوارم تمام بازيکناني که در حال حاضر دارم تا پايان فصل در کنارم بمانند.

انريکه 44 ساله در خصوص عملکرد بارسلونا در تساوي برابر نيس هم اعتراف کرد که تيمش در برخي زمينه‌ها نياز به پيشرفت دارد اما نتيجه بازي او را نگران نمي‌کند.

وي تصريح کرد: نتيجه بازي آن چيزي است که براي من کمترين اهميت را دارد. اين بازي براي اين است که ببينيم هر يک از بازيکنان‌مان در چه سطحي قرار دارند و به آنها بگويم که هر کدام‌شان در کدام بخش‌ها بايد بيشتر کار کنند. ما صحيح و منطقي به اوضاع نگاه مي‌کنيم. نمي‌توانيم پيش از شروع فصل بيش از حد از بازيکنان‌مان انتظار داشته باشيم.

بازي بعدي بارسلونا، چهارشنبه اين هفته در جدالي دوستانه برابر ناپولي در ژنو سوئيس است و سه روز پس از آن به مصاف هلسينکي فنلاند مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها