بازدید 3026
۲

فکري: شايد نکونام به بازي گرفته شده باشد

کد خبر: ۴۲۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 03 August 2014
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: شايد جواد نکونام در قضيه اختلافش با امير قلعه‌نويي بازي گرفته شده باشد.

محمود فکري در خصوص شرايط استقلال اظهار داشت: پس از پيروزي مقابل راه‌آهن به دنبال کسب آمادگي بيشتر و رويارويي با استقلال خوزستان هستيم. بازي با راه‌آهن ديدار اول ما بود و طبيعتا در بازي‌هاي آينده بهتر ظاهر خواهيم شد هم بازي‌ها سخت‌تر مي‌شود و هم مطمئنا حريفانمان سخت‌تر خواهد شد.

به گزارش فارس، وي در مورد عصبانيت آندرانيک تيموريان پس از اتمام بازي به خاطر دير حرکت کردن اتوبوس تيم يادآور شد: مشکل خاصي در اين زمينه نبود تعدادي از بازيکنانمان مشغول تست دوپينگ بودند و کارشان طول کشيد. اين هم موضوع خاصي نبود و هم‌اکنون تمرينات را به خوبي دنبال مي‌کنند.

مربي استقلال در خصوص انتخاب بهترين‌هاي ليگ سيزدهم تصريح کرد: به هر حال اين مراسم انجام شد هرچند که معتقدم برخي‌ها حقشان انتخاب به عنوان بهترين نبود. نمي‌خواهم اسم بياورم نظر اساتيد در اين باره بوده است و به همه تبريک مي‌گويم.

وي در مورد اينکه انتخاب بهترين در کدام قسمت مشکل داشت خاطرنشان کرد: ما اگر توجهي داشته باشيم به اين مطلب مي‌رسيم که پديده‌هاي ليگ بسيار کم هستند در گذشته پديده‌هاي 17-18 ساله داشتيم که هم‌اکنون متاسفانه ديگر شاهد آن نيستيم واقعا پديده‌هاي ليگ از انگشتان دست هم کمتر شده است بايد ببينيم چه اتفاقي در قسمت آموزشي ما رخ داده است که چنين مسائلي به وجود آمده است.

فکري در خصوص اختلافي که بين جواد نکونام و امير قلعه‌نويي به وجود آمده گفت: فکر مي‌کنم اين موضوع هرچه زودتر جمع شود به نفع فوتبال ما خواهد بود هرچقدر ما فوتبالي‌ها دعوا و کلنجار داشته باشيم به ضرر فوتبال خواهد شد و دودش به چشم خود ما خواهد رفت.

وي در مورد اينکه آيا مطرح کردن چنين مسائلي در رسانه‌ها درست است تاکيد کرد: به هر حال اشتباه و شيطنت بدي بوده است شايد جواد نکونام هم قصد نداشته کار به اينجاها کشيده شود شايد او بازي گرفته شده باشد اما من معتقدم اين مسئله هرچه زودتر جمع شود به نفع فوتبال ما خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها