بازدید 2193

تاج: مراسم انتخاب بهترين‌ها به خوبي برگزار شد

کد خبر: ۴۲۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ 03 August 2014
رييس سازمان ليگ فوتبال ايران مي‌گويد مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ برتر با کيفيت خوبي برگزار شد و اميدواريم شاهد برگزاري بهتر آن در سال‌هاي آينده باشيم.

مهدي تاج در مورد برگزاري مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ برتر در فصل گذشته اظهار کرد: خوشبختانه مراسم خوبي با کيفيت بالايي برگزار شد و بر اساس تصميم‌گيري‌هايي که افراد مختلف در بخش‌هاي مختلف به صورت تخصصي انجام دادند، برترين‌هاي فصل گذشته ليگ انتخاب شد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: قطعا بهتر بود اين مراسم پس از اتمام رقابت‌هاي ليگ برتر برگزار مي‌شد اما به دليل برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني و بعد از آن هم ماه رمضان، برگزاري اين مراسم به اين زمان موکول شد.

رييس سازمان ليگ در پاسخ به سوالي در مورد واکنش‌هاي صورت گرفته نسبت به شفاف‌سازي قراردادهاي باشگاه‌هاي مختلف گفت: خوشبختانه بعد از اعلام رقم قراردادها شاهد شفاف‌سازي در اين زمينه بوديم و بسياري از اين امر استقبال کردند. حتي اگر در اين ميان برخي باشگاه‌ها هم کمي از سقف خود بالاتر پرداخت کرده باشند باز هم نسبت به فصل‌هاي اخير شاهد عملکرد خوبي در اين زمينه بوديم.

او در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد آخرين وضعيت حق پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ليگ برتر نيز گفت: مکاتبات خود را با صداوسيما انجام داده‌ايم. اميدواريم به توافق لازم در اين زمينه برسيم. حق پخش تلويزيوني متعلق به فوتبال است و بايد به باشگاه‌ها پرداخت شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر