بازدید 3309
۲
ليورپول با شکست ميلان فيناليست شد

برتري منچستريونايتد برابر رئال مادريد

کد خبر: ۴۲۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ 03 August 2014
منچستريونايتد با برتري برابر رئال‌مادريد حريف ليورپول در فينال "گينس کاپ" شد.

رقابت‌هاي باشگاهي "گينس کاپ" شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز با برگزاري سه ديدار ادامه يافت که در حساس‌ترين بازي منچستريونايتد موفق شد با برتري سه بر يک برابر رئال مادريد به فينال اين رقابت‌ها راه يابد.

منچستريونايتد بامداد امروز (يکشنبه) در حضور بيش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه بزرگ شهر ميشيگان به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري سه بر يک شاگردان لوئيس فان خال به پايان رسيد تا روند نتيجه‌گيري منچستريونايتد در بازي‌هاي پيش فصل ادامه داشته باشد.

منچستري‌ها بازي را بهتر شروع کردند و موفق شدند در دقيقه‌ 21 به گل برسند. حرکت خوب تيمي بازيکنان منچستريونايتد با پاس دني ولبک به اشلي يانگ ختم شد که اين بازيکن انگليسي نيز موفق شد گل نخست را به ثمر برساند.

شش دقيقه‌ بعد گرت بيل موفق شد از روي نقطه پنالتي بازي را به تساوي بکشاند تا رئالي ها به بازي اميدوار شوند.

منچستريونايتد در دقيقه‌ 37 باز هم به گل رسيد. اين بار سانتر زيباي اشلي يانگ بدون برخورد با بازيکني وارد دروازه‌ ايکر کاسياس شد تا منچستر بار ديگر از حريف خود پيش بيفتد و نيمه نخست با برتري دو بر يک شياطين سرخ به پايان برسد.

منچستر در نيمه دوم نيز توانست بازي بهتري را به نمايش بگذارد و در دقيقه‌ 80 توسط خاوير هرناندز گل سوم خود را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار با برتري سه بر يک منچستريونايتد به پايان برسد.

ليورپول در ديگر ديدار اين رقابت‌ها موفق شد با دو گل ميلان را شکست دهد و حريف منچستريونايتد در ديدار نهايي شود. براي ليورپول در اين ديدار جو آلن و سوسو گلزني کردند تا ليورپول و منچستريونايتد براي تعيين قهرمان اين رقابت‌ها به مصاف هم بروند.

** تابلوي نتايج:

* ليورپول 2 – ميلان صفر

* اينتر 2- رم صفر

* رئال مادريد يک – منچستريونايتد 3

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان