بازدید 3881

پيترز: نمي‌توانم مانع جدايي قوچان‌نژاد شوم

کد خبر: ۴۲۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 03 August 2014
پيترز عنوان کرد نمي‌تواند مانع جدايي و پيوستن مهاجم ايراني تيمش به تيمي ديگر شود.

رضا قوچان نژاد، مهاجم ايراني چارلتون پس از درخشش در جام جهاني 2014 برزيل مورد توجه يک تيم عربي قرار گرفته اما انتقال اين بازيکن نهايي نشده تا "گوچي" هم‌چنان در چارلتون باقي بماند.

مهاجم ايراني روز گذشته (شنبه) در تمرينات تيمش شرکت نکرد تا بار ديگر شايعات درباره خروج او از تيم چارلتون افزايش يابد.

پيترز، سرمربي چارلتون درباره وضعيت مهاجم ايراني تيمش گفت: همه مي‌دانيم که قوچان نژاد بازيکن بزرگي است و دوست داريم که او در تيم ما بازي کند. اما او پس از جام جهاني در تمرينات ما حضور نداشته و قصد دارد به تيم جديدي منتقل شود و من نمي‌توانم مانع انتقال او شوم.

چارلتون شب گذشته موفق شد در ديداري دوستانه پورث موث را با نتيجه‌ دو بر يک شکست داد. قوچان نژاد در اين ديدار غايب بود و حتي در بين بازيکنان ذخيره نيز حضور نداشت.

سرمربي چارلتون در ادامه درباره شرايط مهاجم ايراني، گفت: هنوز پنجره نقل و انتقالات باز است و هر اتفاقي مي‌تواند رخ دهد. اگر او بخواهد در تيم چارلتون بماند بايد شرايط بدني خوبش را حفظ کند و به همين خاطر نياز دارد تا بتواند به خوبي با بقيه بازيکنان تيم تمرين کند. اما اگر هم دوست دارد به تيم جديدي منتقل شود نمي‌توانيم جلوي او را بگيريم و تنها مي‌توانم براي او آرزوي موفقيت کنم.

اشکان دژاگه هفته‌ گذشته با جدايي از فولام به تيم العربي قطر پيوست. اکنون برخي منابع از احتمال کوچ رضا قوچان نژاد از انگليس به يکي از کشورهاي حوزه خليج فارس خبر داده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر