بازدید 2489

ثاقبي: نسبت به سال قبل جوان‌تر شده‌ايم

کد خبر: ۴۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 02 August 2014
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: تيم ما نسبت به سال قبل جوان‌تر شده است و در فاز حمله بسيار قوي هستيم.

شاهين ثاقبي در مورد پيروزي دو بر يک تراکتورسازي مقابل فولاد خوزستان گفت: بازي اول هميشه سخت است، با تيمي بازي مي‌کرديم که مدافع عنوان قهرماني بود، خوشبختانه در اين ديدار عملکرد خوبي داشتيم و توانستيم پيروز شويم.

به گزارش فارس، وي افزود: تراکتورسازي امسال نسبت به سال قبل خيلي جوان‌تر شده است بازيکنان خوبي گرفتيم و نفراتي جذب شده‌اند که همه جوان و از مهره‌هاي مؤثر تيم خود بوده‌اند.

هافبک تراکتورسازي با اشاره به توان هجومي تيمش خاطرنشان کرد: بازيکنان ما در فاز حمله بسيار قوي هستند و در طول بازي به طور دائم در حال حمله هستند.

ثاقبي در پاسخ به اين سؤال که چرا هواداران کمي به ورزشگاه آمده بودند، خاطرنشان کرد: بازي اول بود و خيلي‌ها در تعطيلات به سر مي‌بردند. هواداران تراکتورسازي هميشه پشت تيم خود هستند و به ما در رسيدن به موفقيت کمک مي‌کنند. اميدوارم بازي به بازي شاهد حضور پرتعدادتر هواداران در ورزشگاه باشيم.

بازيکن تراکتورسازي در مورد اينکه قبل از بازي پيش دراگان اسکوچيچ مربي فصل قبل خود رفت، صحبت خاصي با او انجام داد، گفت: خيلي احساس خوبي از ديدار دوباره اسکوچيچ داشتم و از اينکه بار ديگر او را مي‌ديدم بسيار خوشحال بودم. او مربي بسيار خوبي است و در موفقيت من نقش بسيار بسزايي دارد.

ثاقبي در مورد ديدار هفته بعد تيمش مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در حال حاضر همراه تيم ملي به ارمنستان سفر مي‌کنم و در اواخر هفته به جمع بازيکنان تراکتورسازي اضافه مي‌شوم، اميدوارم در بازي دوم هم بتوانيم به پيروزي برسيم و شرايط بهتري پيدا کنيم. ذوب‌آهن در بازي اول خود شکست خورده و از لحاظ روحي رواني شرايط ما در اين ديدار بهتر است.

وي در مورد وضعيت تيم ملي اميد خاطرنشان کرد: برنامه‌ريزي خوبي براي تيم ملي اميد شده و تمرينات مناسبي را برگزار کرديم اميدوارم شرايط تيم روز به روز بهتر شود و بتوانيم در مسابقات پيش رو عملکرد قابل قبولي داشته باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها