بازدید 2250
کرانچار:

بازیکنان جدید کیفیت خود را به نمایش گذاشتند

کد خبر: ۴۲۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ 02 August 2014
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان جدید سپاهان در بازی مقابل پیکان تهران کیفیت خود را به نمایش گذاشتند و توانستند بسیار خوب ظاهر شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: به نظر من نیمه نخست بازی تیم ما بسیار خوب بودیم و با سازماندهی و کنترل روی حریف ظاهر شدیم و جلو رفته و شانس‌های گل بسیاری هم داشتیم اما تنها از یکی از موقعیت‌های خود استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به دنبال گل دوم بودیم اما با جنگندگی خیلی دیر به گل رسیدیم، با این حال در مجموع بهترین تیم میدان بودیم و شرایط به نحوی بود که باید در هفته نخست مسابقات به پیروزی می‌رسیدیم و به همین دلیل به جز پیروزی به چیزی فکر نمی‌کردیم؛ امیدوار هستم که در بازی‌های آینده نیز شرایط ما به این گونه باشد.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید تیمش در مسابقه امروز بیان داشت: به نظرم بازیکنان جدید سپاهان نشان دادند که صاحب کیفیت هستند و این بازیکنان به دلیل کیفیت خود منتخب شده و وارد باشگاه سپاهان شدند و باید بازی به بازی بهتر شوند؛ اگرچه پریرا و خلعتبری با تأخیر به تمرینات ما اضافه شدند و باید کیفیت آنها را بالا ببریم اما در مجموع آنها نیز خوب بودند و همه نفرات تیم سپاهان سزاوار تعریف هستند.

وی با اشاره به عملکرد احسان حاج‌صفی تصریح کرد: من می‌خواهم از احسان حاج‌صفی که بازی قابل قبولی انجام داده و تمام کیفیت ملی‌پوشی خود را در این بازی برای ما به نمایش گذاشت، به صورت ویژه تشکر کنم زیرا او امروز بسیار خوب ظاهر شد.

کرانچار در پاسخ به سئوالی پیرامون تعویض پریرا و شریفی گفت: پریرا با تأخیر به تمرینات اضافه شده بود و نمی‌توانست به طور کامل بازی کند و دلیل اساسی تعویض او این بود اما ما از او راضی هستیم و اینکه دقایقی تیم پیکان توانست حمله کند به دلیل اشتباه خودمان بود و ربطی به تعویض‌ها نداشت.

وی پیرامون تک‌روی‌های مهدی شریفی و رسول نویدکیا نیز بیان داشت: با شما هم نظر هستم که نویدکیا با پاس‌های عمقی سبب تقویت خط فوروارد ما شد و شریفی نیز موقعیت گل‌هایی داشت اما از آنها استفاده نکرد و به گل نرسید  و خلعتبری نیز کاملاً کشنده کار می‌کرد.

سرمربی سپاهان با اشاره به بحث جدایی احسان حاج‌صفی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته درباره رفتن حاج‌صفی صحبت شد اما پیشنهاد رسمی به باشگاه نیامده و تا زمانی که پیشنهاد رسمی برای او نیامده، او می‌ماند و کار می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان است ولی اگر بخواهد برود، نمی‌توانیم مانع او شود و می‌گذاریم که فوتبال را در جای دیگر تجربه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار