بازدید 3959

ایران خودرو:لاستیک هاتوسط کارشناس موردبازدیدقرارمیگیرد

کد خبر: ۴۲۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 02 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

احتراما اینجانب در تاریخ18 آبان 92 یک دستگاه پژوه دوگانه  405 برای تحویلی در فروردین ماه93 خریداری کردم . اما متاسفانه علیرغم پرداخت  به موقع مابه تفاوت خودرو با دو ماه تاخیردر خرداد به ما تحویل داده شده است . خودروی تحویلی  نه کارت گارانتی ، نه بیمه نامه و نه سند همراه دارد  در واقع ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم.اما موضوع مهم و اصلی لاستیک های آن از ضعیف ترین لاستیک ایرانی یعنی گلدستون تولیدی 2007 که تاریخ مصرف آن به اتمام رسیده است. من نمی دانم چرا ایران خودرو با این کار حیثیت تجاری خود را از بین می برد.چرا بایستی خریداری مانند من بعد از چند ماه انتظار و تاخیر بیش از اندازه بجای پرداخت جریمه دیرکرد لاستیک تاریخ مصرف تمام شده داده شود  این واقعا انصاف است .
شماره قرارداد7422126

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم ،بازگشت به نامه شماره 1265/ت مورخ93/03/17 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند طی تماس با ایشان مقرر شدبا مراجعه به نمایندگی 2610برازجان،خودرو ولاستیک ها توسط کارشناس فنی نمایندگی موردبازدید قرار گیرد.درخصوص سود تاخیر خودرو نیز برای ایشان درسیستم crmدرخواست ثبت گردید تاازطریق حسابداری فروش اقدام لازم به عمل آید.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر