بازدید 4376

شلیک‌موشک به آمبولانس‌ها و بیمارستان‌های عزه

ارتش رژیم صهیونیستی مانع ورود آمبولانس ها به اماکن بمباران شده برای انتقال مجروحان می شود و بیمارستان ها و خودروهای امدادرسانی را در شهر رفح هدف حمله هوایی قرار می دهد
کد خبر: ۴۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰ 02 August 2014
دکتر یوسف ابوالریش، از مسئولان ارشد وزارت بهداشت غزه گفت: ارتش رژیم صهیونیستی مانع ورود آمبولانس ها به اماکن بمباران شده برای انتقال مجروحان می شود و بیمارستان ها و خودروهای امدادرسانی را در شهر رفح هدف حمله هوایی قرار می دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، وی جمعه شب با بیان این مطلب افزود: مناطق فلسطینی از کمبود تجهیزات، لوازم پزشکی و دارو به شدت رنج می برد.

این مقام فلسطینی، اوضاع در باریکه غزه را فاجعه بار توصیف و خاطرنشان کرد: بیمارستان ابویوسف النجار به دلیل حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس، از وجود بیماران و اجساد شهدا تخلیه شده است.

وی از عدم همکاری و کمک نهادهای بین المللی برای حفاظت از اکیپ های پزشکی در غزه انتقاد کرد.

رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به غزه با زیرپا گذاشتن همه قوانین و مقررات بین المللی و عدم پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی، از طریق زمین، هوا و دریا مردم بی پناه غزه را آماج حملات خود قرار می دهد.

با وجود گذشت 25 روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، ملت مبارز فلسطین همچنان با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است. هرچند نظامیان صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده اند، اما فلسطینیان روحیه خود را حفظ کرده و ارتش رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده اند.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه 2014) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بی گناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون دستکم یک هزار و 600 تن از مردم غزه به شهادت رسیده و حدود 9 هزار تن نیز زخمی شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس