بازدید 6203

دايي: مگر ديکتاتوري است که حرف نزنيم؟

کد خبر: ۴۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷ 01 August 2014
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از بچه‌هاي تيمم راضي هستم و اميدوارم در ادامه کارمان بهتر از اين شود و به نتايج بهتري برسيم.

علي دايي پس از تساوي يک بر يک تيمش برابر نفت تهران در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر چهاردهم عنوان کرد: درگذشت آقاي ناصر احمدپور و حسين معدني را به جامعه ورزش تسليت مي‌گويم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: امروز بازي بدي برگزار نکرديم و بازيکنان تيم ما بهتر بودند. مالکيت توپ هم کمي به سود ما بود و بازيکنان‌مان چند موقعيت خوب داشتند که نتوانستند استفاده کنند و بازي در نهايت مساوي شد. از بچه‌هاي تيمم راضي هستم و اميدوارم در ادامه کارمان بهتر از اين شود و به نتايج بهتري برسيم.

سرمربي پرسپوليس در توضيح گلي که تيمش در اين بازي دريافت کرد، گفت: در اين بازي به بازيکنان‌مان گفته بوديم که نبايد به بازيکنان تيم نفت فرصت شوتزني بدهيم و نمي‌خواستيم اين اتفاق رخ دهد اما متاسفانه اين اتفاق رخ داد. در يکي از اين صحنه‌ها شوت بازيکنان تيم نفت به تير دروازه ما خورد و بعد از بازگشت به دروزاه‌بان ما برخورد کرد و به گل تبديل شد.

دايي ادامه داد: اين ذات فوتبال است که چنين نتايجي رقم بخورد. ما در ادامه مي‌خواستيم که گل پيروزي‌مان را به ثمر برسانيم و تلاش زيادي هم کرديم اما اين اتفاق رخ نداد. زيبايي‌هاي فوتبال به همين چيزهاست و با وجود موقعيت‌هاي خوبي که داشتيم در نهايت کار به تساوي کشيده شد.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه بعد از دو، سه ماه تعطيلي ليگ برتر از اولين بازي شاگردانش رضايت داشته است، خاطرنشان کرد: براي بازي اول نمايش تيم ما خوب بود و بايد بگويم که ما برابر تيم دست‌وپابسته‌اي بازي نمي‌کرديم. نفت بازيکنان جوان خوبي دارد. آنها موفق شدند فصل گذشته سهميه آسيايي را کسب کنند و اين فصل هم تيم خوبي را تشکيل داده‌اند. نفت در نيمه اول نمايش خوبي هم داشت و کمي ما را اذيت کرد اما در نيمه دوم با فشاري که ما آورديم آنها نتوانستند کاري از پيش ببرند.

دايي در خصوص اينکه در بازي با نفت صحنه‌اي مشکوک به پنالتي براي تيمش رخ داد اما داور اعتقادي به خطاي هند بازيکنان نفت نداشت، اظهار داشت: طبق اعلام قوانين ما مربيان حق صحبت کردن در خصوص مسائل داوري را نداريم، اما بايد بگويم که جام جهاني 2014 برزيل درس بزرگي براي همه ما و مردم بود. همه ديدند که در اين رقابت‌ها داورها چگونه سوت زدند و اينجا به چه شکل است.

وي با اشاره به قانون دست به توپ يا توپ به دست که هميشه چالش بزرگي در داوري بوده، گفت: ما در اينجا قوانيني را وضع مي‌کنيم که خودمان هم اعتقادي به آن نداريم. در بازي با آرژانتين و در صحنه مشکوکي که مربوط به خودمان بود، بازيکنان، کادرفني و اعضاي فدراسيون فوتبال چقدر به داور صربستاني اعتراض کردند؟ به نظرم اعضاي فدراسيون ما بايد به چيزي اعتراض کنند که خودشان به آن اعتقاد دارند. در آخر هم که ديديد اعتراض آنها به کجا رسيد!

دايي افزود: ما اکنون حق اعتراض به داوري را نداريم و به همين دليل صحنه‌هاي اين بازي را به عهده مردم، کارشناسان و رسانه‌ها مي‌گذارم. در ضمن بايد ببينيد که اين بازي چقدر وقت اضافه داشت و چقدر گرفته شد. به جز صحنه پنالتي هم چند صحنه مشکوک ديگر در اين بازي وجود داشت، اما با اين وجود بنده براي آقاي صالحي آرزوي موفقيت مي‌کنم.

اين مربي در مورد بحث داوري ادامه داد: مطمئنا نمي‌توانم به خاطر آرامش تيمم به حاشيه بپردازم اما در بازي فصل گذشته ليگ مقابل فولاد در دقيقه 91 آرش افشين با خطاي هند به ما گل زد و امروز مانند همان صحنه در محوطه جريمه براي تيم ما تکرار شد. بايد مشخص شود که قانون در اين زمينه چه توصيه‌اي دارد.

وي افزود: بايد کلاس توجيهي قوي براي داوران بگذارند و از مدرسان بزرگ دنيا از آن استفاده کنند تا سطح کار آنها بالا برود البته من نمي‌گويم سطح داوري‌ها پايين است اما مطمئنا مي‌توانيم بهتر از اين باشيم.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: با اينکه بگويم من يا ديگري صحبت نکنيم کار درست نمي‌شود. مگر ديکتاتوري است که ما صحبت نکنيم؟ بايد شرايط تغيير کند و من هم بحثي در اين باره ندارم و اگر فکر مي‌کنند با صحبت نکردن داوري بهتر مي‌شود ما هم چيزي نمي‌گوييم و قضاوت را به مردم مي‌سپاريم.

دايي ادامه داد: تنها بحث من اين است که آنها به همان قوانيني که خودشان وضع مي‌کنند پايبند باشند و بعد بگويند در اين باره صحبت نکنيد يا اينکه علي دايي در اين باره حرف نزند.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه روز گذشته در ورزشگاه تختي به او توهين شده و همچنين سوال مجدد درباره داوري تصريح کرد: درباره اين چيزها نمي‌توانم صحبت کنم. باز هم تکرار مي‌کنم بهتر است به همان قانوني که خودمان وضع کرديم عمل کنيم و آن را انجام دهيم. تماشاگران استقلال محترم هستند اما تمام تمرکزم اين است که با پرسپوليس نتايج خوبي بگيريم.

دايي تأکيد کرد: از فدراسيون فوتبال مي‌خواهيم به همان قانوني که وضع کرده پايبند باشد و به صورت دقيق اعمال قانون کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل