بازدید 18968
لیگ برتر فوتبال ایران؛

تساوی پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر برنده‌ای نداشت تا دو تیم، هر کدام با یک گل زده و یک امتیاز هفته نخست را به پایان ببرند.
کد خبر: ۴۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰ 01 August 2014
تساوی پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست لیگ برترتیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نخستین بازی خود در لیگ چهاردهم از ساعت ۱۹:‌۴۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفته بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

به گزارش «تابناک»، بسیاری بازی نفت و پرسپولیس را یکی از دیدارهای دیدنی هفته نخست لیگ بر‌تر می‌دانستند و منتظر تقابل علی‌دایی و علی منصوریان بودند که پیش‌بینی‌هایشان برای یک دیدار جذاب، تنها برای یک نیمه درست بود، پس از نیمه نخست زیبا و دیدنی این بازی با یک نیمه دوم کسل‌کننده، دو تیم نشان دادند که به تساوی یک بر یک راضی هستند.

هرچند بازی‌ در مجموع در سطح بسیار عالی برگزار نشد، دو گل فوق‌العاده داشت که موجب شد تا تماشاگران حسابی به‌ وجد بیایند.

بنا بر این گزارش، در روزی که ورزشگاه آزادی نخستین تجربه بلیت‌‌فروشی اینترنتی‌اش را تجربه می‌کرد، جمعیت خوبی به ورزشگاه آمده بودند و شمار چشمگیری نیز‌ به دلیل آگاهی نداشتن از ماجرای بلیت‌‌فروشی پشت درهای ورزشگاه ماندند؛ اما با این حال، آزادی میزبان بازی خوبی در نخستین هفته لیگ بر‌تر بود؛ بازی که محل تقابل ستاره‌های زیادی با هم‌تیمی‌های سابقشان بود.

رضا نوروزی، مهاجم موفق فصل پیش نفتی‌ها، راهی پرسپولیس شده بود و در مقابل غلامرضا رضایی پرسپولیسی پیراهن نفت را بر تن کرده بود. البته غلامرضا رضایی موفق‌تر از نوروزی بود و موفق شد، دروازه پرسپولیس را در این بازی باز کند؛ گلی که البته با هیچ شادی از سوی رضایی همراه نبود.
 
ترکیب نفت تهران

 
علیرضا بیرانوند، محمدامین حاج‌محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابراهیمی، وحید امیری، ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی.
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس تهران


سوشا مکانی، علیرضا محمدی، حمید علی‌عسگر، محمدرضا خانزاده، محسن بنگر، مهرداد کفشگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان، هادی نوروزی، رضا نوروزی، محمد عباس‌زاده.
سرمربی: علی دایی

گزارش بازی


* در غیاب محمد نوری، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به دستان رضا نورمحمدی بسته شده است.

* در نخستین تجربه بلیت فروشی اینترنتی در ورزشگاه آزادی، جمعیت بسیاری در ورزشگاه دیده می‌شود؛ هرچند شمار بسیاری از هوادارن که از جریان بلیت فروشی اینترنتی خبر نداشتند، پشت درهای ورزشگاه ماندند.

۱۱:۰۰  گل برای پرسپولیس. یک کاشته دیدنی از پیام صادقیان پرسپولیس را به نخستین گل فصلش می‌رساند. بازیکن شماره یازده پرسپولیس در یازدهمین دقیقه بازی نخستین گل فصلش را به ثمر می‌رساند.

* سوشا مکانی در نخستین بازی فصل درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و نیلسون از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کند.
* حسین ماهینی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مشکلات سربازی در این بازی در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد.

۱۳:۰۰  بازیکنان نفت تهران پس از دریافت گل، حمله‌ای ‌روی دروازه پرسپولیس تزتیب دادند؛ اما حاج‌محمدی، مدافع پیش‌تاخته نفت در دهانه دروازه توپ را به آسمان کوبید.

۱۵:۰۰  ضربه کاشته ایمان مبعلی با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون می‌رود.

۲۷:۰۰  گل برای نفت و چه کسی هم گل می‌زند!...غلامرضا رضایی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در این تیم همیشه ‌مشکل گلزنی داشت، با یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه سوشا مکانی هم‌تیمی فصل قبل خود را باز می‌کند. توپ رضایی پس از برخورد به تیر افقی دروازه به سر سوشا مکانی برخورد می‌کند و وارد دروازه پرسپولیس می‌شود.

* غلامرضا رضایی پس از گل هیچ شادی نکرد.

۳۱:۰۰  یک همکاری عالی میان غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی، ایمان پورعلی‌گنجی را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما شوت او راهی به دروازه سوشا مکانی نداشت.

۳۸:۰۰  ایمان پورعلی‌گنجی با یک پاس خوب در عمق، وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما دخالت مدافعان پرسپولیس مانع شد تا وحید امیری راه به جایی ببرد.

۴۳:۰۰  یک ضربه دیدنی از محمد عباس‌زاده و تیر افقی دروازه، مانع گل شدن توپ مهاجم جوان پرسپولیس می‌شود. به رغم خطای بازیکنان نفت روی پیام صادقیان داور آوانتاژ اعلام کرد تا محمد عباس‌زاده با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه تیر دروازه برانوند را بلرزاند.

پایان نیمه نخست بازی با تساوی ۱-۱ دو تیم

۴۶:۰۰  پرسپولیس بازی را با یک تغییر در ترکیبش آغاز می‌کند. امید عالیشاه جای هادی نوروزی را در ترکیب پرسپولیس می‌گیرد.

۵۲:۰۰  نخستین کارت زرد بازی برای سیامک کوروشی مدافع تیم نفت.

۵۳:۰۰  یک کار تمرین شده و خوب میان بازیکنان پرسپولیس، رضا نوروزی را در موقعیت گلزنی قرار داد که نوروزی نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

۶۰:۰۰  محمدامین حاج‌محمدی دومین کارت زرد نفتی‌ها را در این دیدار دریافت می‌کند.

۷۰:۰۰  رضا نوروزی یک موقعیت تک به تک با بیرانون را به آسمان کوبید.

۷۱:۰۰  نخستین تغییر در ترکیب نفت به این صورت اتفاق افتاد که غلامرضا رضایی از بازی بیرون رفت و علی قربانی به‌جای او وارد زمین شد.

۷۸:۰۰  علیرضا عزت‌کرامت جای خود را در ترکیب نفت تهران به کما کامیابی‌نیا می‌دهد.

۸۲:۰۰  محمد عباس‌زاده، بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم را از دست داد. ارسال صادقیان با ضربه سر بنگر توپ را در دهانه دروازه نفت روی سر عباس‌زاده کاشت؛ اما مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست دروازه نفت را باز کند.

۸۴:۰۰  کفشگری از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

۸۷:۰۰  محمدامین حاج‌محمدی با خطای که روی پیام صادقیان انجام می‌دهد با دریافت کارت قرمز دوم از زمین بازی اخراج می‌شود.

۹۰:۰۰  رضا حقیقی جای خود را ترکیب پرسپولیس به محمد نوری می‌دهد.

۹۰:۰۰  پادوانی مدافع برزیلی نفت به جای ابراهیمی به زمین مسابقه وارد می‌شود.

۹۰+۰۱  رضا نوروزی هم جای خود را به طارمی می‌دهد.

۹۰+۰۳  مهرداد کفشگری هم از پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شود تا پرسپولیس هم مانند نفت ده نفره بشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۲
انتشار یافته: ۱۲
اخه پرسپولیسم تیم هست اه شما در موردش مطلب مینوسیید یعنی تابناک اینقدر بیکار شده که اخبار تیم های در پیدی رو می ده واقعا که خجالت داره
پرسپولیس؟؟؟؟؟؟ تولیگ برتر بازی میکنه سه تا علامت تعجب
میدونی ؟ ... سرور هرچی لونگیی امیر قلعه نویی
فقط ارتش اس اس رو عشقه فقط
بابا دعا کنیید پرسپولیس قهرمان بشه بیچاره ها پدرشون در اومده اینقدر رویای قهرمانی رو تو این سالا دیدن طفلی ها
آقا اگه کانادا جنگ جهانی رو شروع کنه...تو سوییس کودتا بشه...هند و پاکستان صلح کنن...افریقا به یکی از قطب های اقتصاد دنیا تبدیل بشه...ارمنستان به ایران حمله کنه...افغانها با پای خودشون از کشور برن...
در هر صورت پرسپولیس عشقهههههههههههههههه
تيم به اصطلاح بزرگ بازيكن بزرگ هم ميخواهد
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی