بازدید 6725

حماس اسارت سرباز صهیونیست را تایید کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست توسط گروههای مقاومت را تایید و اعلام کرد که وی را قبل از آغاز آتش بس ۷۲ ساعته در غزه به اسارت گرفته شد
کد خبر: ۴۲۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 01 August 2014
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست توسط گروههای مقاومت را تایید و اعلام کرد که وی را قبل از آغاز آتش بس ۷۲ ساعته در غزه به اسارت گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که حماس به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست را تایید کرد.

براساس این گزارش، «موسی ابو مرزوق» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست قبل از شروع آتش بس 72 ساعته به اسارت گرفته شده و ۲ نظامی دیگر کشته شده‌اند.

روزنامه القدس نیز اعلام کرد که نظامی صهیونیست ناپدید شده در غزه «أدیر گولدرن» نام دارد و یکی افسران بلند پایه دشمن صهیونیستی به شمار می‌رود.

رژیم صهیونیستی روز جمعه در بیست و پنجمین روز حمله به نوار غزه اعلام کرد با آتش‌بس 72 ساعته موافقت کرده است، اما ساعاتی بعد با به شهادت رساندن چند فلسطینی پایان آتش‌بس را اعلام کرد.

این رژیم روز چهارشنبه یک مدرسه دخترانه در نوار غزه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد بود و قبل از آن در روز چهارشنبه هم با حمله به یک بازار در منطقه «الشجاعیه» در شرق باریکه غزه بیش از 17نفر را به شهادت رسانده دست‌کم 200 نفر را زخمی کرده بود.

تانک‌های ارتش اسرائیل در (2 مرداد، 24 ژوئیه ) یک مدرسه در «بیت‌حانون» در شمال نوار غزه را هدف قراردادند. دست‌کم 16 فلسطینی که از بیم حملات اسرائیل در این مدرسه پناه گرفته بودند، در این حمله کشته شدند.صدها نفر دیگرنیز زخمی شدند.

این مدرسه به عنوان پناهگاهی برای خانواده‌های فلسطینی که از بیم حملات مرگبار اسرائیل خانه‌‌های‌شان را ترک کرده بودند، استفاده می‌شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به این حمله اعتراف کرده اما مدعی شده هیچکس کشته نشده است.

شمار قربانیان حملات چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز 1400 نفر گذشته است و هزاران نفر هم در این حملات زخمی شده‌اند.

سازمان ملل می‌گوید بیش از 80 درصد قربانیان حملات رژیم اسرائیل به غزه غیرنظامیان هستند که بیش از 250 تن از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل به تازگی با صدور قطعنامه‌ای خواستار انجام تحقیقات مستقل درباره جنایات جنگی رژیم اسرائیل در نوار غزه شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان