بازدید 2510

نبي: بليت کي‌روش تهيه شده است

کد خبر: ۴۲۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 01 August 2014
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: سازمان ليگ و صدا و سيما براي هفته اول ليگ برتر توافق کردند و سازمان ليگ براي حق پخش تلويزيوني پيشنهاد صدا و سيما را بررسي مي‌کند.

  مهدي محمد نبي پس از پايان مراسم بدرقه تيم ملي‌پوشان زير چهارده سال ايران به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در همدان گفت: تيم ملي زير چهارده سال به مرحله نهايي رقابت‌هاي آسيايي صعود کرده و با دعاي خير پدران و مادران خود که امروز در جلسه حضور داشتند به اين مسابقات مي‌روند. براي اين بازيکنان زحمت کشيده شده و آنها بايد قدر زحماتي که پدران و مادران و مربيانشان کشيدند را بدانند تا بتوانند نتيجه دلخواه را کسب کنند.

به گزارش فارس، وي در مورد برگزاري مراسم بدرقه عنوان کرد: مراسم مختلفي در طول اردوها برگزار مي‌شود و بخش فرهنگي فدراسيون اين موارد را درنظر دارد. برنامه آموزشي مختلفي در طول اردوها برگزار مي‌شود تا بازيکنان با قوت قلب بيشتري به مصاف رقيبان بروند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد اينکه قرار بود کارلوس کي‌روش 9 مرداد به ايران بيايد عنوان کرد: کي‌روش تا 10 مرداد با تيم ملي قرارداد دارد و پس از آن قرارداد جديد او منعقد مي‌شود. او به محض اينکه به تهران برسد قرارداد جديدش را مي‌بندد و طي چند روز آينده به تهران مي‌آيد. بليت کي‌روش هم تهيه شده و او به زودي راهي تهران مي‌شود.

وي در مورد اينکه آيا قرارداد حق پخش تلويزيون بسته شده است، اظهار داشت: توافق اوليه بين سازمان ليگ و صدا و سيما در هفته اول انجام شده است، صدا و سيما پيشنهاد خود را داده و سازمان ليگ روي اين مسأله بررسي مي‌کند تا قرارداد نهايي شود.

نبي در پاسخ به سؤال که در مورد مشکلاتي که براي برخي از بازيکنان سرباز به وجود آمده اظهار داشت: اين بازيکنان از نظر اداري، مدارکي را که به سازمان ليگ ارائه کردند، مدارک‌شان صحت دارد و به نوعي مدارکشان جعلي نبوده است. در اصل، مغايرتي در برخي مسائل ديگر وجود دارد که اين مسأله بر عهده سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال نيست. در مواردي که داراي اين‌گونه مغايرت‌ها است، مسائل بايد توسط مراجع ذيربط رسيدگي شود و آنها نتيجه را اعلام کنند. توليت اين مسأله، سازمان ليگ و فدراسيون نيستند.

نبي در پاسخ به سؤال خبرنگاري در مورد اينکه به غير از ديدار مقابل کره جنوبي گفته مي‌شود احتمال دارد ايران با استراليا هم بازي دوستانه برگزار کند خاطرنشان کرد: فعلاً تنها بازي با کره جنوبي قطعي شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس