بازدید 10087
۴

حمله به اینستاگرام قاتل 13 کودک فلسطینی

یک تک تیرانداز رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در سایت اینستاگرام اعتراف کرده که شخصا 13 کودک فلسطینی را به ضرب گلوله از پای درآورده است
کد خبر: ۴۲۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ 01 August 2014
یک تک تیرانداز رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در سایت اینستاگرام اعتراف کرده که شخصا 13 کودک فلسطینی را به ضرب گلوله از پای درآورده است.

به گزارش پرس تی وی، وی در این پست عکسی از خود را در حال شلیک با اسلحه تک تیرانداز منتشر کرده و تصریح نموده که شخصا در یک روز 13 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است. در ادامه این پست چنین آمده است: مسلمانان بروید به جهنم!

این سرباز David Ovadia نام دارد و پس از ارسال این پست زننده مورد حمله هکرهای گروه ناشناس قرار گرفت و ابتدا این پست وی هک شد و در حال حاضر کل حساب کاربری وی در سایت اینستگرام به نشانی instagram.com/DavidOvadia از دسترس خارج شده است.

اعضای گروه هکری ناشناس از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون صدها حمله را بر علیه وب سایت های اسراییلی سازمان داده اند. البته این گروه از دو سال قبل به طور مرتب به سایت های صهیونیستی حمله می کند.

از جمله تازه ترین اهداف هکری گروه ناشناس می توان به سایت موساد سازمان جاسوسی این رژیم و وزارت امور نظامی آن اشاره کرد که هر دو در روزهای قبل برای مدتی از دسترس خارج شده بودند.

انتشار چنین پستی توسط یک سرباز صهیونیست ثابت می کند که ارتش این رژیم برخلاف ادعاهای تبلیغاتیش تنها مبارزان حماس را هدف قرار نمی دهد، بلکه به طور عمدی به زنان و کودکان بی‌گناه هم حمله می‌کند و آنها را به شهادت می رساند. بیمارستان ها، مدارس و پناهگاه‌ها از جمله دیگر اهداف حملات صهیونیست ها محسوب می‌شوند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۴
تا به حال بعد از٣٩ سال زندگی سعی کرده ام که یک مورچه را هم نکشم ولی بعد از خواندن این خبر دوست داشتم پر میزدم وبه اسراییل میرفتم واین حیوان را تکه تکه میکردم..
ایکش از دسترس خارج نمیشد تا همه جهانیان بفهمند با چه خونخوارهایی طرف هستند . . .
خودت میری به جهنم انشالا...
خداوندپدر ومادرش را لعنتکند وعذابش را دو چندان کند مرگ عاجل نصیبش نماید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل