بازدید 1883

کاخ سفید: حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه قابل دفاع نیست

کد خبر: ۴۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷ 01 August 2014
سخنگوی کاخ سفید حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه که در خلال آن ۱۵ نفر کشته شدند را اقدامی غیرقابل قبول و غیرقابل دفاع دانست.

به گزارش  فارس، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه در کنفرانس خبری بار دیگر حمله به مدرسه آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) در غزه را محکوم کرد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که سخنگوی پنتاگون ارسال سلاح و مهمات به اسرائیل در خلال جنگ غزه را تأیید کرده است.

تانک‌های ارتش اسرائیل در (2 مرداد، 24 ژوئیه ) یک مدرسه در «بیت‌حانون» در شمال نوار غزه را هدف قراردادند. دست‌کم 16 فلسطینی که از بیم حملات اسرائیل در این مدرسه پناه گرفته بودند، در این حمله کشته شدند.صدها نفر دیگرنیز زخمی شدند.

این مدرسه به عنوان پناهگاهی برای خانواده‌های فلسطینی که از بیم حملات مرگبار اسرائیل خانه‌‌های‌شان را ترک کرده بودند، استفاده می‌شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به این حمله اعتراف کرده اما مدعی شده هیچکس کشته نشده است.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه، در بیست و چهارمین روز حمله به نوار غزه یک مدرسه دخترانه در نوار غزه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

حمله روز گذشته این رژیم به یک بازار در منطقه «الشجاعیه» در شرق باریکه غزه در روز چهارشنبه نیز بیش از ۱۷کشته و دست‌کم ۲۰۰ زخمی بر جای گذاشت.

شمار قربانیان حملات چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز ۱۳۰۰ نفر گذشته است و بیش از دو هزار نفر هم در این حملات زخمی شده‌اند.

سازمان ملل می‌گوید بیش از ۸۰ درصد قربانیان حملات رژیم اسرائیل به غزه غیرنظامیان هستند که بیش از ۲۵۰ تن از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل به تازگی با صدور قطعنامه‌ای خواستار انجام تحقیقات مستقل درباره جنایات جنگی رژیم اسرائیل در نوار غزه شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر