بازدید 2218

ديه‌گو لوپس رئال مادريد را ترک مي‌کند

کد خبر: ۴۲۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 01 August 2014
سنگربان 32 ساله کهکشاني‌ها در رقابت‌ با کاپيتان تيم براي ماندن در سانتياگوبرنابئو شکست خورده است و براي فرار از تبديل شدن به دروازه‌بان سوم رئال، اين تيم را ترک خواهد کرد.

همانطور که پس از اضافه شدن کيلور ناواس، دروازه‌بان تيم ملي کاستاريکا به رئال مادريد پيش‌بيني‌ مي‌شد، اين ديه‌گو لوپس خواهد بود که به عنوان دروازه‌بان مازاد مجبور است کهکشاني‌ها را ترک کند، چرا که به احتمال بسيار زياد در فصل آينده بايد پس از ايکر کاسياس و کيلور ناواس به عنوان دروازه‌بان سوم روي نيمکت بنشيند.

به نقل از تسنيم، لوپس در حالي خود را براي ترک سانتياگو برنابئو آماده مي‌کند که در فصل گذشته سنگربان اول تيم تحت هدايت کارلو آنچلوتي براي حفاظت از دروازه قوهاي سفيد در لاليگا بود و به استثناي دو سه بازي پاياني فصل در تمامي بازي‌هاي رئال مادريد در ليگ در ترکيب اصلي قرار داشت.

طبق اعلام رسانه‌هاي اسپانيايي کارلتو براي فصل آينده روي ايکر کاسياس به عنوان سنگربان اول تيمش حساب کرده است و اين در حالي است که کاپيتان کهکشاني‌ها در آخرين بازي رسمي‌اش براي اين تيم در فصل گذشته، در فينال ليگ قهرمانان اروپا گاف بزرگي داد که منجر به گلزني ديه‌گو گودين، مدافع روخي‌بلانکو شد، هرچند آن بازي را رئالي‌ها در نهايت بردند و قهرمان شدند.

همچنين خبر رسيده است که سرمربي ايتاليايي رئال برخلاف فصل گذشته قصد ندارد از سيستم چرخشي براي ميدان دادن به دروازه‌بانان خود استفاده کند و اين بدان معناست که لوپس حتي در صورت ماندن در سانتياگو برنابئو عملاً براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي شانسي نخواهد داشت.

لوپس در 18 ماه حضورش در رئال مادريد 62 بار در تمامي رقابت‌ها به ميدان رفت. گفته مي‌شود که تيم‌هاي ويارئال و سويا خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان اسپانيايي رئال مادريد که سه سال تا پايان قراردادش باقي مانده است، هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل