بازدید 1253

افغانستان از ورود شبه‌نظامیان به خاک پاکستان جلوگیری کند

کد خبر: ۴۲۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 01 August 2014
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در کنفرانس هفتگی خود گفت: دولت اسلام‌آباد از ورود شبه‌نظامیان از خاک افغانستان به این کشور نگران است و از کابل می‌خواهد که برای مبارزه با این افراد مسلح همکاری کند.

به گزارش  تسنیم، «تسنیم اسلم» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در کنفرانس هفتگی خود گفت که دولت اسلام‌آباد از ورود شبه‌نظامیان از خاک افغانستان به این کشور نگران است و از کابل می‌خواهد که برای مبارزه با این افراد مسلح همکاری کند.

وی افزود: وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کاردار سفارت افغانستان در اسلام‌آباد، مراتب اعتراض خود را رسما به دولت کابل اعلام کرده است.

اسلم اظهار داشت: پاکستان نسبت به ورود شبه‌نظامیان از خاک افغانستان به این کشور نگران است و از دولت کابل می‌خواهد که اقدامات لازم را انجام دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: پاکستان در این خصوص با مقامات افغانستان گفت‌وگو خواهد کرد تا در مرز 2کشور اقدامات امنیتی بیشتری انجام شود.

 روز گذشته (چهارشنبه) نظامیان پاکستانی در نزدیکی مرز «لویر دیر» مورد حمله قرار گرفتند که به گفته رسانه‌های این کشور، این شبه‌نظامیان مسلح از خاک افغانستان وارد این منطقه شده بودند.

این در حالی است که دولت افغانستان همواره با رد ادعای مقامات پاکستانی، افغانستان را قربانی حملات شبه‌نظامیان می‌داند.

انتهای پیام/ع

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس