بازدید 5476

مبل‌هایی که حس پوست انسان می‌دهند

گیگی بارکر، یک هنرمند انگلیسی است که علاقه خاصی به ساخت مبلمان دارد. جدیدترین طرح او باعث شگفتی مشتری ها شده چرا که مدل جدید مبل های او به نام بدن انسان فروخته می شود و طبق گفته خریداران کاملا حس بدن انسان را القا می کند.
کد خبر: ۴۲۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰ 01 August 2014
جدیدترین طرح یک مبلمان باعث شگفتی مشتریان شده چرا که مدل جدید این مبلمان به نام بدن انسان فروخته می شود و طبق گفته خریداران کاملا حس بدن انسان را القا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گیگی بارکر، یک هنرمند انگلیسی است که علاقه خاصی به ساخت مبلمان دارد. جدیدترین طرح او باعث شگفتی مشتری ها شده چرا که مدل جدید مبل های او به نام بدن انسان فروخته می شود و طبق گفته خریداران کاملا حس بدن انسان را القا می کند.

پوست انسان حالتی دارد که آن را بسیار نرم و لطیف می کند و این لطافت را نمی تواند در هیچ نوع پارچه ای مشاهده کرد از این رو حس کردن پوست انسان احساس خاصی را وارد بدن می کند.
مبل‌هایی که حس پوست انسان می‌دهند
این صندلی ها از چرم درست شده اند که نزدیک ترین ماده به پوست بدن انسان است و با کمی تغییرات روی صندلی ها کشیده شده اند. هر کدام از این مبل ها شکل خاصی دارند که بیشتر شبیه به بدن و اعضای آن شوند همچنین درون آن ها با تکنینک خاصی پر شده که کاملا به نرمی بدن شده است.

گیگی می گوید مشتری ها ابتدا از طرح این مبل ها تعجب می کنند اما زمانی که آن ها را امتحان می کنند دیگر قصد ندارند از روی آن بلند شوند زیرا به شدت راحت هستند. او اعتقاد دارد این صندلی ها باعث می شود بچه های شیطون بیشتر علاقه به نشستن پیدا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار