بازدید 4341

رژیم اسرائیل ۱۶هزار نیروی ذخیره خود را فراخواند

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه 16 هزار نیروی ذخیره دیگر خود را برای تقویت وادامه جنایات نظامیان این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه فراخواند.
کد خبر: ۴۲۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱ 31 July 2014
رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه 16 هزار نیروی ذخیره دیگر خود را برای تقویت وادامه جنایات نظامیان این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه فراخواند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از غزه، فراخوان این نیروها شمار کلی نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی را به 86 هزار نفر افزایش داد و این اتفاق پس از آن افتاد که آمریکا با تهیه دوباره مهمات رو به کاهش رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

به رغم افزایش درخواست های بین المللی برای توقف کشتارها در غزه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته تصمیم گرفت عملیات در غزه را شدت بخشد.

در همین حال، سازمان عفو بین الملل از واشنگتن خواست تامین سلاح برای رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

این سازمان در درخواستی برای جان کری وزیر خارجه آمریکا آورد: اکنون زمان آن است که دولت آمریکا انتقال سلاح به اسراییل را فورا به حال تعلیق درآورد و برای تصویب طرح تحریم تسلیحاتی همه طرف های درگیر، در سازمان ملل اقدام کند.

نتانیاهو: اسرائیل به تخریب تونل‌های حماس ادامه خواهد داد

به علاوه، به گزارش جام نیوز، وب‌سایت شبکه خبری سی.بی.اس نیوز نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفت: ارتش اسرائیل به نابودی تونل‌های حماس ادامه خواهد داد چه با آتش‌بس و چه بدون آتش‌بس و هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی اسرائیل را برای انجام چنین مأموریتی بگیرد.

وی در ادامه گفت: ارتش اسرائیل تاکنون 32 تونل را نابود کرده است و تا چند روز دیگر بقیه تونل‌ها را نیز نابود خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار