بازدید 2756

جرارد مانع پيوستن سوارس به آرسنال شد

کد خبر: ۴۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷ 31 July 2014
استيون جرارد کاپيتان تيم فوتبال ليورپول انگليس فاش کرد سال گذشته پس از پيشنهاد باشگاه آرسنال براي به خدمت گرفتن لوئيس سوارس بازيکن آن زمان ليورپول، به اين بازيکن گفت سطح او بسيار بالاتر از آن است که بخواهد به آرسنال بپيوندد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، آرسنال يک پيشنهاد 40 ميليون پوندي براي در اختيار گرفتن مهاجم اروگوئه اي فصل گذشته ليورپول ارائه کرده بود و اميدوار بود اين پيشنهاد براي فسخ قرارداد سوارس با ليورپول کافي باشد.

سوارس در آن فصل 31 گل براي ليورپول به ثمر رساند و اين تيم تنها در هفته هاي پاياني فرصت قهرماني در ليگ برتر انگليس را از دست داد. اگرچه سوارس در پايان فصل به بارسلونا اسپانيا پيوست اما جرارد از اينکه او راهي آرسنال نشد خوشحال است.

وي گفت: «تابستان گذشته هنگامي که سوارس دچار محروميت بود به او گفتم به آرسنال نرود. با همه احترامي که براي آرسنال قائل هستم به سوارس گفتم سطح بازي وي از آرسنال بالاتر است».

در نهايت بارسلونا سوارس را با يک قرارداد 75 ميليون پوندي به خدمت گرفت هرچند که اين بازيکن هم اکنون دوران محروميت چهار ماهه را که به سبب گاز گرفتن جورجيو کيه ليني مدافع ايتاليايي در جام جهاني عليه وي اعمال شد، سپري مي کند.

جرارد افزود: «روياي سوارس از هنگامي که به ما پيوست اين بود که روزي در رئال مادريد يا بارسلونا بازي کند. ما نبايد روياهاي او را بر هم مي زديم اما اگر سوارس از ليورپول به آرسنال مي رفت براي من بسيار ناراحت کننده بود».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار