بازدید 2283

جلالي: سايپا سبک جديدي ارايه مي‌کند

کد خبر: ۴۲۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷ 31 July 2014
سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز گفت: سايپا مي خواهد ضمن معرفي و پرورش بازيکنان جديد سبکي نو از فوتبال را در زمين ارائه کند.

به نقل از سايت باشگاه سايپا، مجيد جلالي سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز در نشت خبري پيش از ديدار با نفت مسجد سليمان ضمن تبريک ايام عيد بزرگ فطر، اظهار داشت: هدف سايپا ارائه تصوير جديدي از خود درطول فصل است، سايپا هميشه به سختکوشي شهره بوده است و امتياز گرفتن از آن براي حريف دشوار است.

وي ادامه داد: در اين فصل مي‌خواهيم يک قدم پيش بگذاريم و الگوهاي جديدي را به فوتبال ايران معرفي کنيم. سايپا مي‌خواهد در اين فصل ضمن معرفي استعدادهاي جوان فوتبال و سبک جديدي از نمايش تيمي در حوزه‌هاي اخلاقي و فرهنگي نيز يک تيم نمونه باشد.

سرمربي نارنجي پوشان تصريح کرد: در هر رقابتي تيم‌ها براي کسب بهترين عنوان و جايگاه پاي به مسابقات مي‌گذارند، با برنامه‌هاي که براي اين تيم داريم روند سايپا فقط براي قهرماني خواهد بود اما اينکه اين قهرماني در اين فصل حاصل خواهد شد يا فصول آينده را زمان مشخص خواهد کرد.

جلالي در خصوص رقيب هفته نخست سايپا البرز اظهار داشت: در ديدارهاي هفته اول هميشه شناخت نسبت به حريفان متوسط است، مخصوصا نفت مسجد سليمان که به تازگي ليگ برتري شده است، هرچند از زمان حضور اين تيم در ليگ يک نيز نتايج اين تيم را پيگيري مي‌کردم و نسبت به آن شناخت نسبي دارم، همين جا بايد بابت حضور تيم شايسته نفت مسجد سليمان در ليگ برتر، به مردم اين شهر و خوزستان تبريک بگويم.

وي ادامه داد: اميدوارم به عنوان شروع رقابت‌ها محرک خوبي براي ما باشد چرا که در طول هشت هفته آماده سازي آنقدر خوب و سخت تمرين کرده‌ايم تا در هر ديداري شايسته پيروزي باشيم.

سرمربي نارنجي پوشان تصريح کرد: از تيم سال گذشته تنها 10 بازيکن را حفظ کرده‌ايم و با توجه به بودجه متوسط سايپا نفرات با کيفيتي را جذب کرده‌ايم که به نظرم در اين مقوله موفق عمل کرده‌ايم.

وي تاکيد کرد: براي اين فصل تغيير شکل تيمي را در برنامه داشتيم و به همين بهانه نيز دو تيم تشکيل دايم که شامل 14 بازيکن بزرگسال و 14 بازيکن جوان مي‌شود، اما بايد براي جوان‌گراي صبر داشت و از شتاب پرهيز کرد.

جلالي در پايان خاطر نشان کرد: باشگاه سايپا براي فوتبال کشور يک فرصت است، هم لحاظ امکانات و هم از لحاظ مهندسي درون سازماني اميدوارم بتوانيم از اين فرصت به خوبي استفاده کنيم. براي اين کار بايد يک سبک خوب داشته باشيم سبکي که در آينده به آن افتخار کنيم چرا که سبک‌ها براي شکل گيري زمان زيادي مي‌برند اما پس شکل گيري افتخارات زيادي به همراه خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار