بازدید 6307
پیروزی تراکتور برابر فولاد؛

تراکتورسازی نخستین پیروزی لیگ را به دست آورد

در این میان، بازیکنان زیادی هم از دو تیم جدا شدند و ترکیب امسال این دو تیم با ترکیب فصل قبل زمین تا آسمان متفاوت است؛ افزون بر تغییرات ماجرای بازیکنان سرباز هم در این میان به ترکیب فولاد لطمه‌هایی وارد کرد که نبودن کاپیتان بختیار، مهم‌ترین آن‌ها بود.
کد خبر: ۴۲۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ 31 July 2014
تراکتورسازی نخستین پیروزی لیگ را به دست آوردرسول خطیبی جوان و تیم متحول شده‌اش، نخستین پیروزی لیگ چهاردهم را به دست آورد تا هواداران پرتوقع و فراوان خود را در آغاز لیگ راضی نگه دارد. آن‌ها در نخستین بازی لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، موفق شدند تیم فولاد خوزستان را با نتیجه ۱-۲ شکست دهند.

به ‌گزارش «تابناک»، هرچند هنوز در سازوکار فوتبال ایران، بازی سوپرکاپ تعریف نشده است، به قید قرعه لیگ چهاردهم با بازی سوپرکاپ لیگ سیزدهم آغاز شد؛ جایی که فولاد، قهرمان لیگ سیزدهم مهمان تراکتورسازی، قهرمان جام حذفی بود، ولی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مانند آخرین بازی فصل گذشته فولاد برایشان خوش‌یمن نبود و فولادی‌ها، سرانجام بازی را به میزبان خود واگذار کردند.

بنا بر این گزارش، هر دو تیم لیگ را با تغییرات گسترده‌ای آغاز کردند که مهم‌ترین آن‌ها، تغییر روی نیمکت هر دو تیم بود؛ جایی که ذاگان اسکوچیچ، جای حسین فرکی را روی نیمکت فولاد گرفت و رسول خطیبی جوان به ‌جای تونی به تراکتورسازی رفت. در این میان، بازیکنان زیادی هم از دو تیم جدا شدند و ترکیب امسال این دو تیم با ترکیب فصل قبل زمین تا آسمان متفاوت است؛ افزون بر تغییرات ماجرای بازیکنان سرباز هم در این میان به ترکیب فولاد لطمه‌هایی وارد کرد که نبودن کاپیتان بختیار، مهم‌ترین آن‌ها بود.

تراکتورسازی در آغاز در نیمه نخست روی ضربه سر سامان نریمان جهان ـ که با غفلت مدافعان فولاد زده شد ـ به گل نخست دست یافت.

در نیمه دوم فولاد سعی در جبران گل خورده داشت و در دقیقه ۷۴ روی ارسالی که با اشتباه حامد لک همراه شد، با ضربه سر یک مساریچ به گل تساوی دست یافت.

لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی سابق مس کرمان که چند سال در این تیم درخشیده و به تازگی به تراکتورسازی پیوسته بود، در نیمه دوم وارد زمین شده بود و توانست خیلی زود تأثیرگذاری خود را نشان دهد. او در دقیقه ۸۲ با شوتی محکم و دیدنی گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند تا هم نخستین سه امتیاز را برای رسول خطیبی و تیمش کسب کند و هم خود را از هفته نخست محبوب تبریزی‌ها.

فولاد هم که نسبت به فصل پیش با تغییرات زیادی پای به لیگ چهاردهم گذاشته با اسکوچیچ باخت تا مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود طعم تلخ شکست را چشیده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار