بازدید 4107

رژیم اسرائیل ازسلاح‌های غیرمتعارف بهره می‌گیرد

رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه و مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف و کشتارجمعی استفاده کرده است.
کد خبر: ۴۲۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 31 July 2014
معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی را دارای کلاهک های هسته ای دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه و مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف و کشتارجمعی استفاده کرده است.

امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم آمریکا برای اعطای سلاح های جدیدبه تل آویو گفت: آمریکا طی دهه های گذشته رژیم صهیونیستی را به انواع سلاح مجهزکرده و این رژیم نامشروع حتی دارای صدها کلاهک هسته ای است.

وی ادامه داد: درجنگ علیه مردم غزه و حتی علیه مراکز نگهداری کودکان نیز از نسل جدید سلاح های غیرمتعارف کشتارجمعی استفاده شده است؛لذا مشکل رژیم صهیونیستی عدم توان مقابله بامقاومت و پایداری مردم غزه است و نه کمبود سلاح.

معاون عربی وآفریقایی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما به حمایت قاطع خود از مقاومت ادامه می دهیم.

عبداللهیان خاطرنشان کرد: پیگیری و تلاش برای ارسال کمکهای انسان دوستانه به غزه و انتقال مجروحین به ایران باجدیت ادامه خواهدیافت و امیدواریم مصردر صدور مجوز تسریع کند.

وی اضافه کرد: اقدامات همه جانبه سیاسی و دیپلماتیک تهران برای توقف جنایات و شکستن محاصره غزه ادامه دارد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتظارداریم همه کشورهای اسلامی و عربی به رسالت واقعی خود عمل کنند وپاسخ محاصره غزه را از طریق قطع روابط آشکار پنهان با رژیم صهیونیستی بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار