بازدید 3961

حاشیه رونمایی از پیراهن پرسپولیس

کد خبر: ۴۲۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ 31 July 2014
برخی پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به حضور هنرمندان در بالای سن و رونمایی پیراهن سرخ‌پوشان توسط آنها معترض بودند.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت 15 و 15 دقیقه با حضور برخی از پیشکسوتان و هنرمندان آغاز شد. در این مراسم علیرضا عزیزی، حمید جاسمیان، حمید درخشان، ناصر محمدخانی، محمد صادقی، ضیاء عرب‌شاهی، وحید یوسفی و چند تن از پیشکسوتان دیگر سرخ‌پوشان حضور داشتند.

*اکبر عبدی، لاله اسکندری، بهنوش بختیاری و اشکان خطیبی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

*بهروز منتقمی در ابتدای این مراسم صحبت کرد و پس از آن اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس هیأت‌مدیره صبای قم صحبت‌هایی را انجام داد. هنگامی که غمخوار در حال صحبت در انتهای سالن همهمه زیادی وجود داشت که این موضوع با اعتراض وی روبرو شد.

*پژمان بازغی بیانیه اسپانسر پرسپولیس را خواند.

*هنگامی که قرار شد از پیراهن پرسپولیس رونمایی شود، اکبر عبدی به همراه علی دایی به بالای سن رفتند که این موضوع با اعتراض پیشکسوتان پرسپولیس همراه شد. حمید درخشان، ضیاء عرب‌شاهی و علیرضا عزیزی از جمله پیشکسوتانی بودند که به این موضوع معترض بودند. جاسمیان نیز که در انتهای سالن نشسته بود به حالت عصبانی نسبت به این موضوع اعتراض داشت و معتقد بود که افراد دیگری برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما چرا باید بختیاری، اسکندری بالای سن بروند همین موضوع باعث شد تا برخی پیشکسوتان این مراسم را ترک کنند و هرچند افراد دیگری برای بازگشت آنها تلاش کردند بی‌فایده بود.

*مجری مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس با کنایه اعلام کرد که شش گوسفندی که قرار است مقابل پای مدعوین قربانی شوند به هیچ عنوان ربطی به قضیه شش‌تایی ندارد و تصادفی بوده است.

*علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اعضای هیأت‌مدیره در این مراسم غایب بودند، تنها پورکاظمی عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در مراسم حضور داشت. نیلسون دروازه‌بان این تیم هم در مراسم حضور نداشت.

*در انتهای مراسم اعضای کادر فنی به همراه بازیکنان پیراهن پرسپولیس را امضاء کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل