بازدید 3533

دختران موصل بعد از عید فطر به عقد داعشی‌ها درمی‌آیند!

کد خبر: ۴۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ 31 July 2014
گروه تکفیری داعش در موصل همچنان به اجرای قوانین و برنامه‌های خاص خود ادامه می‌دهد؛ به طوریکه در آخرین اقدامات خود این گروه تروریستی از ساکنان این شهر خواسته دخترانشان را به عقد اعضای داعش در بیاورند!

به گزارش  (ایسنا) به نقل از شبکه المیادین، این گروه تکفیری بسیاری از زنان موصل را وادار به انجام "جهاد نکاح" کرده است.

بر اساس برنامه‌های جدید داعش، عید فطر برای دختران موصل همانند سال‌های گذشته نخواهد بود و امسال تبدیل به مهلتی به خانواده‌های این منطقه شده است تا بعد از عید فطر دختران خود را به عقد اعضای داعش دربیاورند و به نوعی دست به جهاد نکاح بزنند.

اعضای داعش از طریق بلندگوها در مساجد تهدید کرده‌اند، کسانی که از دادن دخترانشان به اعضای داعش سرباز زنند را شدیدا مجازات خواهند کرد.

اما در سوریه، داعشی‌ها دفتری را برای ازدواج در شهر الباب باز کرده‌اند که در آن از دختران و زنان بیوه که تمایل به برقراری ارتباط با اعضای داعش دارند، ثبت نام می‌کند!

زنان سوری و عراقی از قوانین داعش در امان نبوده و تا کنون از مجازات سنگسار تا حد مرگ در میدان‌های عمومی و متهم شدن به زنا بدون اثبات اتهام علیه خود برخوردار شده‌اند در حالی که داعش سندی را در این مناطق منتشر کرده است که به زنان اجازه خروج از منزل را نمی‌دهد مگر در شرایط ضروری و به همراه محارمشان.

همچنین داعش حجاب، برقع را برای تمامی زنان واجب کرده و در غیر این صورت کسانی که از دستورات این گروه تکفیری سرباز زنند با محاکمه و سنگسار روبرو خواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان