بازدید 2032

ابراز تمايل رودريگز براي حضور فالکائو در رئال

کد خبر: ۴۲۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 31 July 2014
بازيکن جديد رئال مادريد اعلام کرده دوست دارد هموطنش نيز راهي اين تيم شود.

جيمز رودريگز کلمبيايي چندي پيش با امضاي قراردادي 63 ميليون يورويي از موناکو فرانسه راهي رئال مادريد اسپانيا شد.

به نقل از فارس، او در جام جهاني 2014 برزيل نمايش خوبي از خود ارائه کرد و در حالي که کلمبيا تا مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد موفق شد با زدن 6 گل عنوان آقاي گلي مسابقات را نيز از آن خود کند.

از سوي ديگر مدتي است خبرهايي در مورد حضور رادامل فالکائو در رئال نيز در رسانه‌هاي اسپانيا منتشر شده و رودريگز نيز ابراز تمايل کرده تا هموطنش که جام جهاني را به دليل آسيب ديدگي از دست داده بود راهي رئال مادريد شود.

جيمز در اين خصوص به نشريه آس گفت: اطمينان دارم فالکائو مي‌تواند در ترکيب رئال بازي کند اما بدون شک من در مورد اينکه او بخواهد در کدام تيم بازي کند تصميم نهايي را نمي‌گيرم. اين به فلورنتينو پرس بستگي دارد. رادامل مي‌تواند به عنوان يک بازيکن بسيار خوب و با ذهنيت پيروز به رئال بيايد. چهار سال در کنار او بازي کردم. فقط در دوراني که در اتلتيکو مادريد بازي مي‌کرد ديگر با او هم‌تيمي نبودم. او روحيه پيروزي دارد. اميدوارم به رئال بيايد.

جيمز در مورد حضورش در رئال نيز گفت: براي اينکه بتوانم در ترکيب اوليه تيم قرار بگيرم تلاش خواهم کرد. ساير بازيکنان حداقل سه يا چهار سال است در کنار هم بازي مي‌کنند. به همه آنها احترام مي‌گذارم و اگر در ترکيب اين تيم به من شانسي داده شود به تدريج از آن استفاده مي‌کنم. مي‌خواهم سطح بالاي فوتبالم را نشان دهم و خوشحالم از اينکه رويايم به حقيقت بدل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی