بازدید 3441

گفت‌وگوی مصر و اردن درباره آتش بس در غزه

وزیر خارجه مصر با همتای اردنی خود تماس تلفنی برقرار و طی آن اوضاع نوار غزه و تلاش های صورت گرفته برای برقراری آتش بس در این منطقه را بررسی کرد
کد خبر: ۴۲۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ 31 July 2014
وزیر خارجه مصر با همتای اردنی خود تماس تلفنی برقرار و طی آن اوضاع نوار غزه و تلاش های صورت گرفته برای برقراری آتش بس در این منطقه را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از المصری الیوم، «سامح شکری» در تماس تلفنی با یکدیگر موضوع آتش بس در غزه را بررسی کردند و این در حالی است که جوده تماس زیادی را با طرف های عربی و غیر عربی در راستای تلاش های اردن به رهبری عبد الله دوم پادشاه اردن برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه غزه انجام می دهد.

دو طرف در این گفت وگوی تلفنی آخرین تحولات و تلاش های صورت گرفته برای توقف عملیات نظامی و عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از نوار غزه و برقراری آتش بس در غزه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

وزیر خارجه اردن روز گذشته همچنین از «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود تماس تلفنی دریافت کرد و دو طرف درباره ضرورت افزایش تلاش ها و تشریک مساعی برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه توافق کردند.

جوده بر موضع اردن مبنی بر حمایت از برقراری آتش بس فوری در غزه و تلاش های اردن در شورای امنیت تاکید کرد و در عین حال گفت که حمایت از طرح ابتکاری مصر برای برقراری آتش بس در غزه ضروری است.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی برای بیست و چهارمین روز متوالی به تجاوزات خود علیه مردم بی دفاع غزه ادامه می دهند و تا کنون حدود 1400 فلسطینی را شهید و بیش از 7 هزار و 690 فلسطینی را زخمی کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها