بازدید 4842

رییس جمهوری اتریش به ایران سفر می کند

زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5، ماه نوامبر اعلام شد
کد خبر: ۴۲۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 31 July 2014
زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5، ماه نوامبر اعلام شد.

خبرگزاری اتریش (آپا) که این خبر را اعلام کرده، افزوده است: تمدید مذاکرات هسته ای، سفر هاینس فیشر به ایران را به تعویق انداخت.

رییس جمهوری اتریش پیشتر اعلام کرده بود که بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در مدت شش ماهه، اوائل ماه سپتامبر به ایران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری اتریش پنجشنبه (امروز) با انتشار گزارشی در این زمینه، نوشت: تداوم مذاکرات هسته ای موجب شده هانس فیشر سفر خود به ایران را به بعد از ماه نوامبر موکول کند.

به گزارش این خبرگزاری، استرید زالم اوفر سخنگوی ریاست جمهوری اتریش در این رابطه به خبرگزاری اتریش گفت: وین و تهران همچنان درمورد تاریخ سفر فیشر به ایران درحال رایزنی هستند اما به نظر می رسد زمان انجام این سفر بعد از پایان مذاکرات هسته ای خواهد بود.

خبرگزاری اتریش در ادامه به نقل از منابع مطلع،نوشت: قرار است یک هیات بلند پایه اقتصادی فیشر را در سفر به ایران همراهی کند تا فضای لازم برای برای سرمایه گذاران اتریشی فراهم شود.

سفر فیشر به ایران،نخستین رییس دولت اروپایی خواهد بود که از سال 2005 تاکنون از این کشور دیدن می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان