بازدید 1970

پیام فرمانده کل «القسام» به تل‌آویو: احساس امنیت نخواهید داشت

کد خبر: ۴۲۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 31 July 2014
فرمانده کل گردان‌های «القسام» در یک نوار ویدئویی ضمن تاکید بر پیروزی و آمادگی مقاومت افزود: رژیم صهیونیستی بداند تا زمانی که خواست مردم فلسطین برآورده نشده، احساس امنیت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «المنار» فلسطین، گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس سه‌شنبه شب نواری ویدئویی از  «محمد ضیف» فرمانده کل این گردانها منتشر کردند.

ضیف در این نوار ویدئویی به رژیم صهیونیستی هشدار میدهد تا زمانیکه خواست فلسطینیان برآورده نشده احساس آرامش و امنیت نخواهند داشت، سپس تاکید می‌کند که این رژیم به اهدافش دست نیافته است.

فرمانده کل گردانهای القسام در ادامه می‌افزاید: آنچه هواپیماهای جنگی و توپخانه از انجام آن عاجز بودند در تلاش نیروهای زمینی نیز به دلیل کمین‌های مجاهدین محقق نشد؛ سربازان ما هماهنگونه که عاشق زندگیند مشتاق مرگ نیز هستند و برای شهادت از یکدیگر پیشی می‌گیرند و تمامی گروهها مقاومت در حال حاضر با هم متحدند.

ضیف در پایان بر آمادگی کامل گردانهای القسام و دیگر گروههای مقاومت تاکید کرد و افزود: ما بر اساس طرحها و سناریوهای قبلی پیش میرویم و مطمئینم پیروزی از آن ماست و دشمن باید بداند آینده دشوارتر از آنچه تصور می‌کند است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل