بازدید 3307

مسافران بازگشت خود را به جمعه موکول نکنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: خوشبختانه پس از ۲.۵ روز ترافیک سنگین در جاده‌های کشور، امروز شاهد شرایط عادی در محورهای مواصلاتی هستیم و از شهروندان می‌خواهیم بازگشت خود را به جمعه موکول نکنند
کد خبر: ۴۲۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 31 July 2014
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: خوشبختانه پس از ۲.۵ روز ترافیک سنگین در جاده‌های کشور، امروز شاهد شرایط عادی در محورهای مواصلاتی هستیم و از شهروندان می‌خواهیم بازگشت خود را به جمعه موکول نکنند.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ما در 2.5 روز گذشته یعنی از اواخر وقت روز دوشنبه تا امروز صبح، ترافیک بسیار سنگینی را در جاده‌های کشور شاهد بودیم.

وی افزود: اما خوشبختانه در حال حاضر ترافیک در جاده‌ها به وضعیت عادی خود برگشته است و حتی ما با توجه به شرایط موجود، محدودیت تردد کامیون‌ها را هم برداشته‌ایم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ما از هموطنانمان می‌خواهیم با توجه به اینکه فردا تعطیلات به پایان می‌رسد، بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

حمیدی از مردم خواست تا آنهایی که یک یا دو روز بیشتر در سفر بمانند، بازگشت خود را روز شنبه و یکشنبه قرار دهند و اگر هم نمی‌توانند از بعد از ظهر امروز نیز برای بازگشت استفاده کنند زیرا به طور قطع کسانی که فردا به سمت تهران بازگردند، ترافیک بسیار سنگینی را تجربه خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «به نظر شما ترافیک فردا از چه زمانی آغاز شده و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟»، گفت: بر اساس تجربه ما سحرگاه روز جمعه تا اولین ساعات صبح روز شنبه شاهد بیشترین حجم ترافیک در جاده‌های کشور خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر