بازدید 2024

مرفاوي: نمي‌توانم رتبه صبا را پيش‌بيني کنم

کد خبر: ۴۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ 31 July 2014
سرمربي تيم فوتبال صباي قم با بيان اينکه در مورد صبا هيچ رتبه‌اي را پيش بيني نکرده‌ام، گفت: صبا به قم منتقل شده است بنابراين هواداران براي حمايت به ورزشگاه بيايند چراکه اگر سکوهاي ورزشگاه خالي باشد يعني هيچ کاري نکرده‌ايم.

 صمد مرفاوي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته نخست ليگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: با توجه به اينکه تيم از تهران به قم منتقل شده شرايط سختي را تجربه کرديم و هميشه چنين انتقالاتي با دشواري همراه است اما شرايط روز به روز بهتر مي‌شود و همه براي بهتر شدن وضعيت صبا و اسکان آن در قم و به حداقل رساندن مشکلات تلاش مي‌کنند.

به گزارش تسنيم، وي گفت: اميدوارم در ادامه بتوانيم شرايط بهتري به دست آوريم، بعد از هر سختي و دشواري آساني است و شرايط صبا هم در حال حاضر خوب بوده و اميدوارم بهتر شود.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم افزود: قصد حفظ نفرات توانمند و اضافه کردن بازيکنان با کيفيت را داشتيم و من هم علاقه‌اي به اين حجم بالاي تغييرات نداشتم، اين خروجي زياد، باب ميل ما نبود و نمي‌توانستيم جلوي اين اتفاق را بگيريم.

مرفاوي بيان کرد: وقتي تيم نيرويي را از دست مي‌دهد اضافه کردن نيروي جديد سختي خاص خود را دار، ما با توجه به وضعيت مالي باشگاه نفراتي را جذب کرديم که مي‌توانند مثمر ثمر باشند و از نظر مالي هم توقع کمتري داشته باشند، ما نمي‌توانيم مثل تيم‌هاي ديگر که بازيکنان ميلياردي مي‌گيرند عمل کنيم و تابع بودجه باشگاه در امر نقل و انتقالات هستيم.

وي عنوان کرد: بازيکناني که جذب کرده‌ايم هم در بحث فني و هم در موضوع اخلاقي نمونه هستند و به آن‌ها خوشبين هستم؛ براي مثال مجيد حيدري، اکبر صادقي و عنايتي را مي‌خواستيم که قراردادشان تمام شد رفتند اما به جاي آن‌ها بازيکناني چون قرباني، شکوري، ايوب کلانتري و چند بازيکن جايگزين جذب کرديم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم تصريح کرد: در مورد صبا هيچ رتبه‌اي را پيش بيني نکرده‌ام، هيچ مربي اين کار را انجام نمي‌دهد؛ البته نفراتي هم در ليست ما بود که قصد جذب آن را داشتيم اما امکان آن نبود و بيشتر قصد داشتيم نفرات قبلي را حفظ کنيم.

مرفاوي خاطرنشان کرد: شرايط تيم براي بازي با ذوب آهن راضي کننده است، به هرحال حريف سختي مقابل ماست اما مي‌توانيم با ارائه يک بازي خوب 3 امتياز را کسب کنيم چراکه بازي به بازي بهتر مي‌شويم.

وي اظهار کرد: "آي تي سي مارکو اوره ليو" مهاجم برزيلي نرسيده و اميدوارم تا پيش از بازي فردا برسد ضمن اينکه مسعود حق جو، سيد احمد مهدي‌زاده و احمد حسن‌زاده آسيب ديدگي جزئي دارند اما اميدوارم به بازي فردا برسند.

سرمربي سابق صبا گفت: صبا به قم منتقل شده است بنابراين هواداران براي حمايت به ورزشگاه بيايند چراکه اگر سکوهاي ورزشگاه خالي باشد يعني هيچ کاري نکرده‌ايم و شرايط فرقي با گذشته ندارد.

مرفاوي در مورد قانون سقف قرارداد‌ها عنوان کرد: اين قانون به تنهايي کافي نيست و کاملا هم رعايت نشده است، وقتي تيم‌هاي دولتي سقف قرارداد را رعايت نکنند واي به حال بقيه تيم‌ها.

وي در مورد وضعيت مرتضي کاشي ابراز کرد: تمام بازيکنان ما يک روز در اختيار پزشک تيم بودند و در تهران تست پزشکي داده اند، من نمي‌توانم در مورد بازيکن چيزي بگويم، کاشي از نظر فني مشکلي نداشت بلکه مشکل آسيب ديدگي داشته که انشاالله حل مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی