بازدید 10661

تحلیل سخنگوی حماس از اوضاع رژیم اسرائیل

ما رژیم صهیونیستی را به خوبی می شناسیم. زمانی که این دشمن برای گرفتن انتقام به کشتار زنان و کودکان روی می آورد معنایش آن است که شکست خورده و این نوید پیروزی مقاومت است.
کد خبر: ۴۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸ 30 July 2014
سخنگوی حماس تاکید کرد تحولات جنگ نشان می دهد شکست رژیم صهیونیستی و در مقابل، پیروزی مقاومت در حال نمایان شدن است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فوزی برهوم سخنگوی حماس در مصاحبه با خبرنگار شبکه المنار گفت: ما رژیم صهیونیستی را به خوبی می شناسیم. زمانی که این دشمن برای گرفتن انتقام به کشتار زنان و کودکان روی می آورد معنایش آن است که شکست خورده و این نوید پیروزی مقاومت است. روز گذشته رژیم صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفت، زمانی که گردان قسام تصاویر عملیات خود در یک پایگاه نظامی در صدها متری مرز نوار غزه منتشر کرد. امروز هم مبارزان فلسطینی بیست نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند. صهیونیستها در واقع شکست خود در نوار غزه را به مناطق مسکونی نوار غزه صادر کرده اند تا شاید بتوانند گردانهای مقاومت را تسلیم خود کنند.

برهوم افزود: کشورهای عرب تاکنون هیچ اقدامی برای مقابله با کشتار مردم نوار غزه انجام نداده اند. خون کودکان فلسطین سران عرب را محاکمه می کند. آنها باید پاسخ دهند که چرا از مسئولیت خود در قبال مردم فلسطین شانه خالی کرده اند. متاسفانه کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای عرب از دایره تبانی خارج شده و به جمع توطئه گران پیوسته اند. امروز رژیم صهیونیستی در بحران امنیتی، نظامی و سیاسی قرار دارد. حملات وحشیانه این رژیم به مردم بی گناه، نتیجه همین بحرانهاست. صهیونیستها باید در انتظار ضربات بیشتری از سوی مقاومت باشند و باید بدانند که چاره ای جز پایان دادن به جنگ و پذیرفتن حقوق ملت فلسطین ندارند.

سخنگوی حماس در ادامه در خصوص تلاشهای سیاسی در مصر برای پایان دادن به جنگ گفت: ما به اینگونه مسایل تکیه نمی کنیم بلکه تکیه گاه ما خداوند است. ما به قدرت مقاومت و پایداری و وحدت ملت فلسطین ایمان داریم و بار دیگر اعلام می کنیم هرگونه تلاش عربی و بین المللی که خواسته های ملت فلسطین را برآورده نسازد بیهوده است و مورد پذیرش ما قرار نخواهد گرفت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل