بازدید 11567
۷

قتل پدربزرگ و نوه‌ها به دست پدر خانواده

جوانی در اهواز پدر و دو فرزندش را به طرز فجیعی کشت.
کد خبر: ۴۲۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵ 30 July 2014
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: جوانی در اهواز پدر و دو فرزندش را به طرز فجیعی کشت.

رحمان موسوی در گفت‌و‌گو با فارس در اهواز با تایید این خبر اظهار کرد: پسر خانواده به دلیل ازدواج بدون رضایت خانواده، اقدام به قتل پدر و دو فرزند خود کرد. پسر خانواده با والدین خود دچار اختلاف شدید و به نوعی از خانواده طرد شده بود.

موسوی گفت: در دو سه روز گذشته پسر خانواده به خانه پدری خود می‌رود و مورد سرزنش خانواده قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در ‌‌نهایت صبح امروز پسر این خانواده از لحاظ روحی و روانی دچار اختلال می‌شود و با چاقو به خانواده خود حمله می‌کند. در این اقدام پدر و دو فرزند خود را به قتل می‌رساند و خواهر، داماد خانواده، مادر و همسر خود را زخمی می‌کند.

موسوی گفت: در این حادثه خانواده با دل‌رحمی با پسرشان برخورد می‌کنند و نمی‌خواستند آسیبی به او برسانند اما قاتل از لحاظ روانی مشکل پیدا می‌کند و سیستم عصبی او به هم می‌ریزد و با بی‌رحمی سه تن از اعضای خانواده خود را به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: اعضای مجروح خانواده به بیمارستان منتقل شدند و قاتل دستگیر شده و در اختیار اداره آگاهی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷
خیلی جالب بود، بازم از این خبرا بزارین
مشکل روانی واقعا مسئله بغرنجی شده، عصبانیت های انفجاری، افسردگی کنترل نشده، شکاک بودن و ... داره کانون خانواده را نابود می کنه. مسئولین به جای ترغیب مردم به بچه دار شدن، همین جمعیت فعلی را حفظ کنند هنره والاااا
یعنی ازدواج مجدد کرده؟؟؟ من متوجه نشدم....بهر حال تاسف برانگیزه...
خدایا !!!!! تو بخیر گردان !!!!!
جرم قاتل انکار ناپذیر است ولی اگر ازدواج او منع شرعی و قانونی نداشته چرا آنقدر به او فشار آوردند که کار به اینجا کشید؟ مگر ازدواج امری قبیح است که مرتکب آن باید از خانواده طرد شود؟ و آیا ازدواج این فرد با کسی غیر از آنچه مورد نظر خانواده اش بوده اینقدر بد بود که باید طرد می شد و کار به اینجا میکشید؟ آن هم پس از داشتن 2 کودک؟ حالا مثلا فشار خانواده الآن نتیجه جالبی به بار آورد؟
خدایا چه اتفاقاتی در این دنیا رخ میده خدایا به ابروی فاطمه زهرا مشکلات همه مردم را حل کن وظهور مهدی موعود را نزدیک کن
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا هرزوز در خبرهای می خوانیم پدر فرزندهایش را کشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار