بازدید 3153

نامه رئیس‌فراکسیون حمایت ازکودکان به بان‌کی‌مون

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، اعلام کرد «آقای دبیرکل! از آه کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه و عراق و سوریه و دیگر گرفتارآمدگان در چنگال دژخیمان بترسید».
کد خبر: ۴۲۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰ 30 July 2014
رئیس فراکسیون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، اعلام کرد «آقای دبیرکل! از آه کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه و عراق و سوریه و دیگر گرفتارآمدگان در چنگال دژخیمان بترسید».

به گزارش فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون حمایت از کودکان و نوجوانان خانه ملت طی نامه‌ای به «بان‌کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل متحد، تاکید کرد، این کدام مسلک انسانی است که این همه بی‌تفاوتی و سکوت در برابر این همه هاری و جنون تمام‌ناشدنی صهیونیست‌های گرگ‌صفت را توجیه می‌کند؟!

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای بان‌کی‌مون

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

با تقدیم احترام؛

جناب دبیرکل! لابد می‌بینید صدها کودک بی‌گناه یا خود کشته و مجروح شده‌اند و یا به واسطه قربانی شدن پدران و مادرانشان به درد یتیمی و بی‌سرپرستی و فقر و نداری مبتلا گشتند و لابد فریاد خروش و اعتراض وجدان‌های بیدار از هر دین و مسلک و قوم و ملتی را هم به رغم اعمال سانسورهای پنهان و آشکار به وسیله سلطه‌گران بی‌رحم جهانی مشاهده می‌کنید.

این کدام مسلک انسانی است که این همه بی‌تفاوتی و سکوت در برابر این همه هاری و جنون تمام‌ناشدنی صهیونیست‌های گرگ‌صفت را توجیه می‌کند؟! آیا می‌خواهید افتخار پایان کار سازمان ملل به علت ناکارآمدی و بلکه انحراف از اهداف تعریف‌شده بشری به نام جنابعالی و همکارانتان ثبت شود؟!

گر چه این حقیقت پنهان نیست که سال‌هاست سازمان شما و سازمان‌های مشابه در کُما و بی‌عملی به سر می‌برند. شما و ده‌ها سازمان دیگر که به طور روزمره حقوق حیوانات و بلکه کثیف‌ترین و شنیع‌ترین اعمال گروه‌های به ظاهر انسان همچون قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست‌های آدم‌کش و هم‌جنس‌بازان را با شعار حقوق‌بشر و نظیر این سخنان فریبنده به رخ می‌کشید، چرا فریاد کودکان و زنان و پیران بی‌دفاع و در خون‌غلطان و به زیر آوار رفته را در آتش سوخته غزه را نمی‌شنوید؟!

آقای دبیرکل!

از آه کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه و عراق و سوریه و دیگر گرفتار آمدگان در چنگال دژخیمان بترسید. آیا تکیه بر میز صدارت و بهانه نوکری اربابان قدرت و ایستادن در کنار رژیم‌های جنایت‌کاری چون آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس خبیث و سایر همدستان آنان و رضایت دادن به نسل‌کشی بی‌رحمانه آن هم به این شکل رسوا می‌ارزد؟

اینجانب به نمایندگی از همکاران محترمم در مجلس شورای اسلامی و به عنوان رئیس فراکسیون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در پارلمان ایران مصرّانه از شما می‌خواهم کوتاهی‌های خود را در جلوگیری از ظلم‌ها و جنایات کم‌سابقه و روزافزون که علاوه بر سایر اقشار در حق کودکان معصوم و بی‌گناه و بی‌دفاع غزه به طور مستمر اتفاق می‌افتد با اقدامات پیشگیرانه و جدی در برابر ارتش خون‌خوار رژیم صهیونیستی جبران کنید و الّا بدانید که علاوه بر مشارکت در این جنایات، در دادگاه وجدان‌ها و تاریخ و در روز حساب که لابد با مسلک و آئین خود به آن اعتقاد دارید، سخت پاسخگو خواهید بود.

آقای دبیرکل!

این همه تندی را در برابر آن همه جنایات میدانی که در حق مظلومان و به ویژه کودکان و نوجوانان معصوم در سرزمین‌های اشغالی و در باریکه غزه اتفاق می‌افتد، بسیار ناچیز می‌نماید، بر من ببخشایید.

قاسم جعفری
نماینده پارلمان ایران و رئیس فراکسیون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر